BiglifeRPG Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2011 En hoeveel graden denk je dat hij word als ik hem overclock naar 3.2ghz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 (bewerkt) Ik zou het niet testen als ik jou was..Maximum dat ik er mee gehaald heb zonder te overclocken is 80(of was het nou 78?) graden, en dat is serieus op het randje. Warme zomerdagen en GTA:IV spelen op een laptop is NOT DONE! Zelfs niet met een laptopkoeler! Geloof me, je bent beter af zonder te overclocken.. Enja, je laptop mag dan nu wel 40 graden zijn, op full load haalt ie makkelijk de 70 en al zeker 78/80 op een warme dag.. Bewerkt: 10 december 2011 door MegaPilot Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2011 (bewerkt) Laat maar dan , ik wil zoiezo dat ie kouder is dus ik ga denk ik zon usb koeler kopen. En over die ram: Ik heb wel 8GB nodig Bewerkt: 10 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Welke laptop koeler zou je eventueel kopen? Ik heb de Antec Notebook Cooler 200. Best duur, maar wel kwalitatief. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Welke laptop koeler zou je eventueel kopen? Ik heb de Antec Notebook Cooler 200. Best duur, maar wel kwalitatief. Gewoon eentje van 8 euro waar je je laptop op zet Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Als m'n mac heel heet word, dan heb ik het over 90graden ofzo (en dan zeggen mensen dat aluminium warmte goed geleid, nou niet dus) dan zet ik er zon gewone ventilator tegen de plaatst waar de CPU zit, en dan zakt die wel ongeveer 20 graden + Fancontrol op zn max zetten zakt die dan ook weer 10 graden ofzo. is natuurlijk geen optie voor zo'n laptop als wat jij hebt, maar ik zou hem echt niet overklokken. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Overclocken op een laptop is onmogelijk. Kan niet, c'est impossible, blah blah blah. En al zou het kunnen, dan zou ik het ten sterkste afraden. Een laptop is gemaakt met een bepaalde temperatuur in gedachte, dus alle hardware, koeling, de kast, etc. is allemaal afgestemd op die processor snelheid en die temperatuur. Je kan er geen extra fans bij prikken, en je zou hem dus alleen koeler kunnen maken met een speciale laptop koeler (al betwijfel ik persoonlijk of dat ook echt heel veel nut heeft). En over dat RAM, 4GB is echt ruim voldoende voor zo'n laptop hoor? Waarom denk jij dat je meer nodig hebt? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 (bewerkt) Die laptop koelers is eigenlijk ook een waste of money. Scheelt hooguit een paar graadjes en die dingen zijn behoorlijk duur. Beter is gewoon om op een laptop helemaal niet te gamen, maar gewoon te gebruiken waarvoor ze echt bedoel zijn. Werk en multimedia bekijken. Niet gamen. Je kan dan wel allemaal extra koelers en stroom adapters aan dat ding gaan hangen zodat je er wel op kan gamen, maar dan kun je beter voor een goede game PC gaan. Bewerkt: 13 december 2011 door Sprunk Reageren
Hayte Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Gamen kan best op zo'n bakbeest hoor... Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 ^^ zo duur zijn ze nou toch ook niet? ;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.