pilot Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) Er is wat nieuwe informatie over The Last of Us verschenen, waar vooral Uncharted fans erg blij mee kunnen zijn. Naast een lijstje met informatie is er ook een behind the scenes video verschenen. In de video wordt motion capture gebruikt, deze techniek werd ook gebruikt bij het maken van de cutscenes in de Uncharted games. Dus dit klinkt als Naugthy Dog kwaliteit.Er zijn dus een aantal korte punten verschenen van ontwikkelaar Naughty Dog over de game: De game is geen open wereld, maar zal ook niet al te lineair zijn, zo kun je bepaalde winkels in waar je niet per se in hoeft. Shoot-outs zoals in Uncharted zullen niet aanwezig zijn, aangezien kogels nogal schaars zijn. Er zullen situaties zijn waar je elkaar zal moeten helpen, maar dit zal niet al te duidelijk zijn aangezien Naughty Dog, de ontwikkelaar, spellen haat waar je hersenloos ventjes moet verdedigen. Naughty Dog wilt zo ver mogelijk van clichés blijven. De eerste versie van de game ziet eruit als Uncharted, dus gaan ze de belichting en het camerawerk veranderen. http://www.youtube.com/watch?v=Rcif26v4QCs&feature=player_embedded#! bron:PS3life Bewerkt: 2 februari 2012 door pilot Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) Ziet er erg mooi uit, het blijft toch altijd wel een bijzondere techniek. Zo te zien steken ze echt tijd in hun product, iets waar menig ontwikkelaar wat van kan leren. Ik was al enthousiast vanwege de eerste trailer en prachtige graphics maar helaas verschijnt de game niet voor de Xbox 360, en aangezien ik geen PS3 heb zal ik dit spel (net als Uncharted) helaas moeten missen. Bewerkt: 2 februari 2012 door GrandTheftTwano Reageren
thug Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 eerste in-game screenshots klik Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 deze game lijkt me wel wat maar typisch dat ze hem alleen voor de ps3 releasen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Wat lijkt mij dit een kapot epische game. Reageren
pilot Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Gedurende de Video Games Awards werd The Last of Us gepresenteerd, de nieuwe game van ontwikkelaar Naughty Dog. Veel details waren er nog niet van de game, de laatste uitgave van Game Informer brengt hier echter verandering in.Van tevoren willen we wel een waarschuwing mee geven, de onderstaande informatie uit het magazine bevat spoilers. Het spel zal 'eind 2012' verschijnen, aldus het magazine. Sony heeft dit inmiddels echter ontkracht en noemt dit speculatie van het magazine zelf. De hoofdcampagne draait om singleplayer, er is echter tevens een multiplayer component. De ontwikkelaar vertelt hierover: quote: "Met alle menselijke facties die zich in de steden begeven is het niet lastig om je te bedenken wat voor online multiplayer er in The Last of Us kan zitten. Hoewel we nog niet klaar zijn om hier precies op in te gaan willen we wel bevestigen dat er een multiplayer aanwezig is. We werken aan verschillende ideeën, maar geen hiervan ligt nog vast. We weten echter al dat het geweldig gaat worden." Meer kan je hier lezen: gamed (spoiler waarschuwing) Bewerkt: 12 februari 2012 door pilot Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 mei 2012 Rapport Geplaatst: 17 mei 2012 (bewerkt) Inmiddels is er een nieuwe trailer verschenen! http://www.youtube.c...tch/yZxM5KKVKkg EDIT: Stomme BB-code wil niet meewerken Bewerkt: 17 mei 2012 door Sammie_GTA Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 juni 2012 Rapport Geplaatst: 6 juni 2012 Geen release in 2012 helaas voor The Last Of Us. Klik. Reageren
pilot Geplaatst: 6 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2012 (bewerkt) Bewerkt: 15 juli 2012 door pilot Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2012 Bumpje. The Last of Us zal uitkomen in de lente van 2013. Een meer exacte datum is helaas nog niet bekend gemaakt. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ziet er veelbelovend uit. Wel opvallend dat Ellie eerst zo verdacht veel op Ellen Page leek, ze moesten zoiets bij Naugty Dog toch al gezien hebben? Vergelijking met Ellen Page en Jodie Holmes. Als reactie hierop heeft Naugty Dog de gelijkenissen eruit gehaald. Nieuwe en oude versie: Helaas zijn er nu ook al mensen die zagen dat ze de originele Ellie beter vonden dan de nieuwe Persoonlijk vind ik het niet erg maar ik vind het wel raar dat men de gelijkenissen zo snel eruit gehaald heeft :S Reageren
pilot Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c Reageren
Sentasi Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Bumpje.. Nieuw filmpje waarin de developers beelden laten zien van enkele schitterende omgevingen, en hoe deze vormgegeven worden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Ik heb het filmpje ook gezien, en de sfeer van dat spel ziet er gewoon zo fantastisch uit. Heel erg gedetailleerd, en het ziet er echt ziek uit. Leuk dat hij ongeveer rond mijn verjaardag uitkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.