Jump to content

The Last Of Us


pilot

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    11

  • 3L1077

    9

  • pilot

    8

  • Ezra24rct3

    8

  • 4 maanden later...

Gebruik geweren enkel wanneer het echt nodig, en probeer gevechten te vermijden wanneer je kan. En probeer ook zo weinig mogelijk steekwapens te verbruiken op klikkers, want die steekwapens kun je beter voor andere dingen gebruiken.

Probeer ook zo veel mogelijk de omgeving te verkennen zodat je nuttige voorwerpen vindt.

En voor de rest: geniet zo veel mogelijk van het spel (de prachtige level designs en natuurlijk het verhaal), want het is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Geweldig spel. Heb er wel lang over gedaan om het spel nog eens opnieuw te spelen, want ik raakte het al niet meer aan, maar toen vroeg mijn vriendin of ze hem kon spelen en dan zijn we samen tot het eind gegaan van deze game. En ik vond het eigenlijk jammer dat ik het zo had laten liggen want jezus wat een goeie game. Voor echte stealth-levels had ik het voordeel van de recentste AC's te hebben gespeeld, waardoor dat al makkelijker gaat. Voor mijn vriendin was dat net iets te moeilijk. Weinig geduld ook.. But we did it :D

Wel wat een raar einde. Ik zie er nog wel graag een nieuwe van uitkomen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Speelt iemand nog TLOU?

Heb de game 3 keer uitgespeeld, waarvan afgelopen week de game twee keer uitgespeeld op survivor mode en survivor plus mode, alles gevonden en moet alleen nog de wapens volledig upgraden, dan heb ik alle SP thophy's binnen.

Wil de game platinum hebben, dus moet nog wat online spelen.

Hoe dan ook, briljante game en als je het een beetje doorhebt is de game vrij makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb het gevoel dat Factions niet echt beginnersvriendelijk is :$

Ik heb net de game uitgespeeld op Survivor, dat was wel echt een gave ervaring!

Aangezien ik hier meer dan 4 duizend upvotes voor kreeg op Reddit, wou ik toch even deze gave screenshot delen die ik had gemaakt in Left Behind smile3.gif:

C1kNBXCWEAAhfjD.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevoel dat Factions niet echt beginnersvriendelijk is bloos.gif

Laat maar weten of je eens samen online wilt spelen, de MP vind ik echt wel nice eigenlijk.

Gave screenshot wel. Misschien moet je hem op Twitter naar Neil Druckmann sturen, die retweet wel vaker dat soort dingen. :P

Link to comment
Delen op andere websites

Hey guys. Omdat TLoU 2 was aangekondigd ben ik een playthrought begonnen op m'n kanaal. Ben nu bij het stuk dat we Henry en Sam ontmoeten. Misschien vinden jullie het leuk om het mee te volgen? smile3.gif

Playlist met alle episodes voor zover:

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevoel dat Factions niet echt beginnersvriendelijk is bloos.gif

Valt opzicht wel mee, al helpen DLC wapens behoorlijk.

Alleen de manier van spelen is niet te vergelijken met Battlefield en al helemaal niet met games als Call of Duty.

Het is tactisch en heel slow paced, persoonlijk niet mijn ding maar heb het veel gedaan voor de trophy's.

Ik heb net de game uitgespeeld op Survivor, dat was wel echt een gave ervaring!

Idd, ik heb de game ongeveer 6 keer uitgespeeld, waaronder Normaal, Survivor plus en Genadeloos plus.

Survivor is imo de beste moeilijkheidsgraad, niet simpel als normaal maar niet overdreven als Genadeloos.

Genadeloos vond ik echt kut, heb het ook alleen afgemaakt omdat ik perse 100% trophy's wou.

Genadeloos is geen Survivor zonder HUD zoals velen denken, maar daar zijn de suplies nog minder en de infected zijn nog krachtiger.

Aangezien ik hier meer dan 4 duizend upvotes voor kreeg op Reddit, wou ik toch even deze gave screenshot delen die ik had gemaakt in Left Behind smile3.gif:

C1kNBXCWEAAhfjD.jpg

Gave foto hoor thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...