Patton950 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Voor het installeren van mods etc heb ik zo goed als van alles een backup, bijna altijd als ik iets backup voor dat ik iets installeer zie ik dat ik die backup al heb.. dus ik dacht toen ik een anim bestand ging vervangen van .. heb ik vast een backup voor dus hoeft nu niet. Maarja dan zie je altijd achteraf dat je die backup toch niet heb Dus mijn vraag is.. zou iemand mij de anim folder kunnen mailen (die normaal gesproken staat bij Rockstar Games/Grand theft auto 4/PC/Anim Mailadres is -xxx- .. ik zou het erg waarderen, anders moet ik mijn spel opnieuw installeren (en ik heb nogal wat mods staan die ik liever niet kwijt wil) de map is maar zon 100mb groot.. pak dat in een zip bestand en het is makkelijk te versturen neem ik aan Nouja ik hoop dat iemand hier de tijd voor wil nemen, het is natuurlijk wel me eigen domme schuld dat snap ik ook wel >>> Door Hanneswasco: E-mailadres verwijderd. Zie de regels.<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik heb even je e-mailadres verwijderd, aangezien dit tegen de regels van dit forum is (en tevens ook voor je eigen veiligheid). Iemand zal het bestand dus moeten uploaden via een uploadwebsite. De map is bij mij trouwens 695 MB groot, dat is wel redelijk groot.. Ik heb je topic ook even verplaatst naar het Modding forum, waar een moderator het waarschijnlijk zal samenvoegen met dit topic, een topic speciaal voor aanvraag van bestanden. Reageren
Patton950 Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik heb even je e-mailadres verwijderd, aangezien dit tegen de regels van dit forum is (en tevens ook voor je eigen veiligheid). Iemand zal het bestand dus moeten uploaden via een uploadwebsite. De map is bij mij trouwens 695 MB groot, dat is wel redelijk groot.. Ik heb je topic ook even verplaatst naar het Modding forum, waar een moderator het waarschijnlijk zal samenvoegen met dit topic, een topic speciaal voor aanvraag van bestanden. Ah bedankt.. dat topic had ik nog niet gezien, 695mb dus.. hmm dan is dr echt iets goed mis met mijn map, missen misschien paar bestanden. Oke iig bedankt.. verwijder em maar hoor, ik ga in dat topic wel wat plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.