Jump to content

Itunes Probleem


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi gtaforummers,

Ik heb een probleem, elke keer als ik mijn iphone synchroniseer verwijderd itunes al mijn muziek :?.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb een Iphone 3g met Firmware 4.2.1.

Alvast Bedankt!

Geplaatst:

En als je je iTunes bibliotheek synchroniseert met je iPhone (dus niet, zoals waar jij het over hebt, andersom)? Ofwel, als je naar je iDevice gaat in iTunes > Muziek > Muziek synchroniseren uitvinken > Muziek synchroniseren weer opnieuw aanvinken > Toepassen. :puh:

Ik heb namelijk vaak hetzelfde probleem gehad. Sindsdien synchroniseer ik op deze manier. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga het ff proberen. ;)

Edit: Thanks probleem is opgelost! :Y

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Kun je eens precies uitleggen wat jij doet en/of wat iTunes doet, vanaf het moment dat je je iPhone aansluit? Je geeft maar minimale informatie.

Gebruik je ook de nieuwste versie van iTunes?

Geplaatst:

Ik heb wel een ander probleem, ik heb TomTom West Europe Navigatie op mijn Iphone staan maar hij blijft zeggen (Slecht GPS Signaal) en hij doet het niet.

Nou heb ik wel iets opgemerkt: linksboven op mijn scherm staat geen 3G hoe activeer ik dit?

Voorbeeld:

2zp15ph.png

Geplaatst:

3G activeren gaat zo:

Instellingen > Algemeen > Netwerk > Schakel 3G in (aanzetten)

Hopelijk is het hiermee opgelost. ;)

Geplaatst:

Onderaan bij Netwerk zou ook nog iets moeten staan van 'Mobiele data'. Misschien dat het helpt als je dat inschakelt?

Heb je überhaupt wel een 3G-abonnement?

Geplaatst:

Tomtom Navigatie is zonder 3G abbonement, nee ik heb geen Abbonement.

Maar daar ligt het niet aan want voordat ik hem herstelt had stond er wel 3G.

Geplaatst:

Tomtom Navigatie is zonder 3G abbonement, nee ik heb geen Abbonement.

Maar daar ligt het niet aan want voordat ik hem herstelt had stond er wel 3G.

En als je hem nogmaals herstelt? Misschien een beetje stom om te zeggen, maar proberen kan geen kwaad. Desnoods neem je contact op met je provider/TomTom. ;)

Geplaatst:

Dan heb ik eigenlijk geen flauw benul. Misschien toch maar contact opnemen met TomTom? Want je hebt geen simkaart (wat raar is, want zonder abo krijg je ook een simkaart om hem te activeren), dus zul je denk ik toch eens een mailtje moeten schrijven naar TomTom ofzo. En anders natuurlijk naar Apple. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...