kuyt Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik zie in san fierro overal van die hotdog stalletjes kun je die ook achter je fiets doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik zie in san fierro overal van die hotdog stalletjes kun je die ook achter je fiets doen nee dat kan niet. anders zou je er wel meer mensen mee zien fietsen. attans ik heb er nog nooit een gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat bedoel je met een hotdog stalletje? Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro? Gr HeerdeTerror Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat bedoel je met een hotdog stalletje?Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro? Gr HeerdeTerror Tegen over Zero staat er een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat bedoel je met een hotdog stalletje?Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro? Gr HeerdeTerror bij het stadion bijvoorbeeld. maar die kun je er niet achter hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat bedoel je met een hotdog stalletje?Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro? Gr HeerdeTerror hij bedoelt die kraampjes die daar langs de weg staan B) maar die kun je niet achterop de fiets spannen!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ow die neej dat kan zeker niet neej!! Maar kan je wel een caravan achter je trekker doen dan of kan dat ook niet? (zal wel leuk zijn :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Ow die neej dat kan zeker niet neej!!Maar kan je wel een caravan achter je trekker doen dan of kan dat ook niet? (zal wel leuk zijn :lol: ) Nee, dat kan ook niet. Zou nog iets leuk zijn voor de volgende GTA. B) Bewerkt: 7 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ow die neej dat kan zeker niet neej!!Maar kan je wel een caravan achter je trekker doen dan of kan dat ook niet? (zal wel leuk zijn :lol: ) Nee, dat kan ook niet. Zou nog iets leuk zijn voor de volgende GTA. B) Jah maar er komt geen volgende GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Zou inderdaad lache zijn Maar eigenlijk heb je in San Andreas al zoiets.. de trailers.... EDIT: @ HeerdeTerror, hoezo komt er geen volgende GTA? natuurlijk komt die er wel... Bewerkt: 7 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Neej die komt niet ik had op een site gelezen dat het allemaal nep was wat ze zeiden! Want er zouden nu dieren in komen enzo! Maar dat is allemaal nep omdat rockstargames nu het spel Bully gaat maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Neej die komt niet ik had op een site gelezen dat het allemaal nep was wat ze zeiden!Want er zouden nu dieren in komen enzo! Maar dat is allemaal nep omdat rockstargames nu het spel Bully gaat maken Er komt wel een volgende Gta... ze weten alleen nog niet hoe hij zal heten, maar R* kan toch aan verschillende games tegelijk werken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Neej die komt niet ik had op een site gelezen dat het allemaal nep was wat ze zeiden!Want er zouden nu dieren in komen enzo! Maar dat is allemaal nep omdat rockstargames nu het spel Bully gaat maken op welke site heb je dat dan geleze???? en op gtagames.nl staat gwoon dat gta 4 of sin sity komt dus er komt WEL een nieuwe gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Rockstar ontkent informatie over next-gen GTA De informatie die onlangs over Grand Theft Auto voor de volgende generatie spelcomputers verscheen, is nep. Dat heeft uitgever Rockstar tegenover de Britse gamesite Eurogamer bevestigd. De Franse gamesite Jeux-France plaatste woensdag de geruchten op haar website, waarna de informatie al snel het hele Internet over ging. Ook de screenshot die opdook van een GTA voor de PlayStation 3 blijkt niet echt te zijn. Jeux-France beweerde dat Grand Theft Auto 4 als eerste op de PS3 zal verschijnen en dat de speelomgeving zes keer zo groot is als in San Andreas. Daarnaast zouden er in het spel meer dan 350 voertuigen aanwezig zijn en zou er ook een online multiplayer optie overwogen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Er staat toch nergens dat er geen nieuwe gta uitkomt <_< want die komt toch wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.