DENNUSZ Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik kreeg laatst een bericht van Stevie dat ik een groen-zwarte Sabre Turbo moest jatten, eenmaal dat ik hem heb en bijna bij de garage ben krijg ik een telefoontje van U.L. Paper dat de helicopter klaar is en dat ik naar Little Jacob moet, nu wilde ik dus eerst die sabre in die garage zetten, maar het pijltje staat er niet meer dus ik heb geen schermpje meer van dat ik een beloning ontvang en dat de auto is ingeleverd, dus als ik nu wegrij naar Jacob ben ik die sabre ook kwijt, maar kan ik die dan weer terug vinden op de plek waar ik hem had gevonden? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Zolang je de auto nog niet hebt afgeleverd bij Stevie kun je het betreffende voertuig altijd terug vinden op dezelfde locatie. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 ^ Ik heb de Sabre achtergelaten voor de garage, maar als ik terug ben is hij der vast niet meer maar is die dan weer bij Meadows Park gespawnt? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 ^ Ik heb de Sabre achtergelaten voor de garage, maar als ik terug ben is hij der vast niet meer maar is die dan weer bij Meadows Park gespawnt? Ja, dat heb je helemaal goed. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Als je een mooie auto ziet die je moet jatten voor Stevie en je wil hem hebben bijvoorbeeld, dan kun je hem ook op je eigen parkeerplaats zetten voor je safehouse en daarna het spel opslaan. Op de plek waar je de auto hebt gevonden spawnt weer een nieuwe auto dus de auto op je parkeerplaats blijft gewoon staan Reageren
S.Knoop Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 Ik kreeg laatst een bericht van Stevie dat ik een groen-zwarte Sabre Turbo moest jatten, eenmaal dat ik hem heb en bijna bij de garage ben krijg ik een telefoontje van U.L. Paper dat de helicopter klaar is en dat ik naar Little Jacob moet, nu wilde ik dus eerst die sabre in die garage zetten, maar het pijltje staat er niet meer dus ik heb geen schermpje meer van dat ik een beloning ontvang en dat de auto is ingeleverd, dus als ik nu wegrij naar Jacob ben ik die sabre ook kwijt, maar kan ik die dan weer terug vinden op de plek waar ik hem had gevonden? Doordat je in een missie zit vervalt de zijmissie tijdelijk. Je moet de telefoon weigeren als ie gaat. dit doe je door op rood te drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.