Jump to content

vraag giveplayermonet

thebest07111

Recommended Posts

Hallo ik heb de adminhelp van de pawn master tut list gebruikt. Nu is mijn vraag als ik met rcon ben ingelogd en ik wil iemand geld geven weet iemand daar een script voor want bij de adminhelp moet dat op een speciale manier. Ik zou hem graag willen hebben .

Gr

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Hallo ik heb de adminhelp van de pawn master tut list gebruikt. Nu is mijn vraag als ik met rcon ben ingelogd en ik wil iemand geld geven weet iemand daar een script voor want bij de adminhelp moet dat op een speciale manier. Ik zou hem graag willen hebben .

Gr

Als je hem heb gebruikt moet die toch gewoon werken?

Of heb je script fout?

Hier

public OnPlayerCommandText(playerid, cmd[])
{
   if (strcmp("/givemoney", cmdtext, true) == 0)
   {
        GivePlayerMoney(playerid, %d);
        return 1;
    }

Bewerkt: door Mkb122
Delen op andere websites

Gr

Als je hem heb gebruikt moet die toch gewoon werken?

Of heb je script fout?

Hier

public OnPlayerCommandText(playerid, cmd[])
{
   if (strcmp("/givemoney", cmdtext, true) == 0)
   {
        GivePlayerMoney(playerid, %d);
        return 1;
    }

oke dank je wel. maar als ik bij de adminhelp kijk in de pawn master tutuorial list dan staaer dat je ergens /n moet zetten ofzoo waar moet ik dat dan neer zetten.

Delen op andere websites

Je gebruikt /n voor een nieuwe lijn aan te duiden, in dit geval dus waarschijnlijk voor de dialog. Ik weet niet hoe adminhelp met zijn admincommands omgaat maar ik zou dus zoeken naar een ShowPlayerDialog.

dank je wel maar kan jij dan het script maken en ook de /n ervoor zetten ik wil alleen dat admins hem kunnen gebruiken en waar moet ik het dan neerzetten.

hier is de adminhelp die ik gebruik.http://www.gtaforum.nl/topic/107857-fs-adminhelp/

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...