Puma Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Vandaag eens iets anders gedaan... Kwam op 't idee om een visitekaartje te maken voor de band waar ik in zit. Iemand zei dat 't op vistaprint vrij goedkoop kon, dus ben ff aan het schilderen gegaan en dit is de voorkant geworden: http://i41.tinypic.com/if214j.png (groter formaat) Achterkant (te groot om in topic te zetten): http://i40.tinypic.com/jrwqi8.png Uiteindelijk 30 euro voor 250 kaartjes... Best prima én handig. Vind 'm nog best leuk geworden. Heb vaak zat dat mensen vragen over je band en vervolgens vergeten wat je YouTube account was ofzo en als je dit dan kan geven kunnen ze het tenminste onthouden . De bandnaam rechtsboven is niet helemaal strak geworden, maar dit komt doordat Paint Shop Pro (ik gebruik geen Photoshop) om een of andere kutreden geen teksten kan maken groter dan 72 en ik het dus moet uittrekken. Achja, als dat straks op een kaartje van 9x5,2 cm staat zie je dat toch niet meer. Wat vinden jullie d'rvan ? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Vistaprint is ruk kwaliteit. Probeer liever iets als Drukwerkdeal.nl, daar heb je er al 300 voor 30 euro. En heb je geen kortere link voor facebook? Niemand gaat deze link invoeren ben ik bang. Voor youtube eventueel /user/ weglaten. Verder netjes werk. Reageren
Puma Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Probeer liever iets als Drukwerkdeal.nl, daar heb je er al 300 voor 30 euro. Voorkant in kleur, achterkant in zwartwit, 300 stuks + btw + verzendkosten? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Als ik jou was zou ik de facebookpagina veranderen. Niemand wilt zo een lange naam overtiepen. Verder ziet het er erg professioneel uit! Komt er op de achterkant nog een kleurtje(blauw of zo iets neutraals)? Reageren
Puma Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Nop, achterkant is gewoon simpel, scheelt ook in de kosten (kan in zwart-wit). Jammer genoeg heb ik de kaartjes al besteld, anders had ik het nog wel veranderd... Ach, van je fouten leer je en 30 euro kan je je ook geen bult aan vallen . Geweldig mooi strak font ook trouwens, Sansation. Is het enige font dat ik heb gebruikt, een beetje spelen met dikte etc. doet wonderen. http://www.dafont.com/sansation.font Reageren
Wapperjas Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 (bewerkt) Je kan op facebook ook een "naamlink" ingeven. Is wat makkelijker dan al die klote cijfers in te typen. Oh al gezegd.. Verander dit in "account instellingen" en dan bij "gebruikersnaam" Bewerkt: 11 december 2011 door Wapperjas Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Probeer liever iets als Drukwerkdeal.nl, daar heb je er al 300 voor 30 euro. Voorkant in kleur, achterkant in zwartwit, 300 stuks + btw + verzendkosten? 4/4 FC, 300 stuks incl btw en verzendkosten. Reageren
Puma Geplaatst: 13 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Top, bedankt voor de tip. Reageren
Rutger. Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Hey, leuk visitekaartje! Jammer dat je ze al hebt besteld, want persoonlijk vind ik de logo´s van YouTube, Facebook en SoundCloud iets te veel overheersen in je visitekaartje. Mocht je ooit nieuwe bestellen, zou je ze iets kunnen resizen. Verder mooi gedaan, heb het lettertype net ook gedownload Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Ik weet niet hoe je achterkant er uit ziet (404 ), maar ik had op de voorzijde enkel de afbeelding en de naam van de band geplaatst. Zaken als YouTube, Facebook en wat nog meer horen naar mijn idee op de achterzijde. Je zou er ook een QR-code kunnen plaatsen, om een beetje meer in te spelen op de social media. Wellicht is een website een goed idee, dan kunnen bezoekers van daaruit via een link naar de Facebook pagina. Reageren
Puma Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Nouja website, hebben we zelf ook over gedacht, maar is voor ons geen geweldig medium. De mensen díe je wilt bereiken zitten vrijwel allemaal op FaceBook. Als je een site hebt en je update die, zullen er vrij weinig mensen zijn die daar frequent op gaan kijken. Echter, als je een FaceBook-pagina hebt als band en je post daar dingen op, dan zien meteen honderden mensen het. Helemaal bij het aankondigen van aankomende optredens (wat je pakweg een week of twee vantevoren moet aankondigen, anders vergeten mensen het), is FaceBook echt een geweldig medium. Verder heb ik vrij bewust wel de media-links op de voorkant gezet, want de voorkant is vooral promotie en op de achterkant staat zakelijke en contactinformatie. het overheersen vind ik nog wel meevallen, want het eerste dat eruit springt is toch echt wel de bandnaam ('Dehaze'), daarna de logo's, daarna de links en vervolgens pas de achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.