Jump to content

Missies


GTAKevin023

Recommended Posts

screenshot_221641_thumb_wide300.jpg

Beste bezoekers van de GTA IV fora,

Welkom in het "Missies"-topic van GTA IV! Met dit topic wil ik samen met elkaar GTA IV missies gaan doen. Het is een gezamenlijk forumspel, waarin je hier de missie bekijkt, daarna in het spel de missie doet, en daarna hier laat weten hoe het ging. Het gaat zo:

GTAGames.nl afbeelding

Voorbeeld[table=border]Heb minstens 5 minuten politie met 6 sterren achter je aan, en raak ze daarna kwijt zonder dood te gaan[/table]

  1. Je gaat in je spel de missie doen, en als het je gelukt is geef je dat aan in dit topic
  2. Wanneer 5 leden in dit topic hebben aangegeven dat het hun gelukt is mag de eerste die ziet dat er nog geen nieuwe missie is, een nieuwe missie verzinnen
  3. Er wordt één missie tegelijk gespeeld

Houdt de missie wel leuk! Hopelijk is het voor iedereen duidelijk wat de bedoeling is. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. In antwoord op de vraag die MostWantedKid hieronder stelt: Nee, bewijzen kan je natuurlijk niet. Reken op elkaars eerlijkheid. yep.gif

GTAGames.nl afbeelding
De eerste missie is:

Missie!

Schiet 10 mensen neer, maar hou ze levend op de grond. Wanneer je er per abuis één helemaal doodschiet begin je opnieuw.

Succes!

Missie invullijstje:

[b]Missie![/b]

** VUL MISSIE IN**

[b]Succes![/b]

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    9

  • Phoenyxar

    7

  • Jacky-2007

    4

  • norik

    3

Mij is het gelukt. Was moeilijk, ze gingen elke keer dood. Maar het is te doen. Ik heb een uzi gebruikt smile3.gif

MostWantedKid. Ik heb je vraag beantwoord in de 1e reactie van deze topic. Misschien als het je gelukt is deze missie te doen jou vraag aan mij over hoe je het kan bewijzen te gaan wijzigen dat het je gelukt is. Zo houden we de topic netjes. Ik wil er niet echt een praat topic van maken. Het moet zijn doel houden knipoog.gif Ik zal als je dat misschien gedaan hebt deze vraag aan jou ook weghalen knipoog.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Samen met GTAKevin023 heb ik de hoofdpost van dit topic nog een beetje opgeleukt. Ik heb gespeeld met wat forumcode zodat het wat beter leesbaar is, en GTAKevin023 heeft gezorgd voor wat bijpassende afbeeldingen. Nu kunnen we echt van start gaan! De eerste missie die GTAKevin023 heeft bedacht in de hoofdpost staat nog steeds open, dus nog 4 forumleden die de missie moeten doen, voor er een nieuwe geplaatst kan worden.

De missie is dus: "Schiet 10 mensen neer, maar hou ze levend op de grond. Wanneer je er per abuis één helemaal doodschiet begin je opnieuw."

Succes allemaal! Ik ga het vanavond ook maar eens proberen, misschien ben ik snel genoeg om deze nog te kunnen doen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! Ik heb gisteravond in The Lost and Damned MP een poging gedaan, maar zonder auto-aim is het toch wel lastig om een niet-fataal schot te lossen. :7

We zitten op de vijf (GTAKevin023, PrioXCoMBo, MostWantedKid, Phoenyxar en norik) dus tijd voor een nieuwe missie. Phoenyxar had een mooie bedacht, zaten we een beetje over na te denken via onze profielen, komt 'ie:


Missie!

Doe een schroefsalto (Ook wel kurkentrekker genoemd) met een voertuig maar dan echt zonder schade toe te brengen aan je auto!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Missie Voltooid

Heb een Sentinel gebruikt, daarnaast is het ook zo'n 6 keer met een Turismo en een Feroci gelukt, maar dat eindigde altijd met een kleine buts in mijn linkerachterpaneel, dus die telden niet ;(

Maar ja, ik moest mijn eigen missie toch met glans voltooien, of niet? ^^

(PS. Doe je zelf ook moeite voor de missie's Jacky? Ik hoop toch dat je alleszins probeert ;P)

Link to comment
Delen op andere websites

PS. Doe je zelf ook moeite voor de missie's Jacky? Ik hoop toch dat je alleszins probeert ;P

Zoals gezegd, gisteravond in de MP van TLAD de eerste missie gepoogd te volbrengen. Niet geslaagd bij gebrek aan auto-aim. :puh:

Deze ga ik ook zeker proberen, mits ik de kans krijg natuurlijk. Door gezin/werk/forum niet zo heel veel tijd om te gamen in een week. Misschien dat ik vanavond even de TV kan claimen van vrouwlief hiervoor. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet te veel verklappen want anders is de lol er ook af, maar het zit hem er in om een voertuig te vinden met een groot genoege acceleratie, snelheid is niet zo van belang.

Ik ga het eens proberen doen met een Firetruck of iets anders belachelijk groot (Ripley ofzo :D ). Maar dan gaat het wel niet meer op de plaats waar ik het eerst deed...

Edit: Ik heb zowaar het onmogelijke uitgevoerd, een dubbele schroef in de lucht zonder schade ;D

Nadat ik er achterkwam dat het zogoed als onmogelijk is om een schroef te maken met een Firetruck op het skatepark :7

Heb vervolgens als monument men FIB Buffalo bovenop de hoogste ramp geparkeert! =3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien even een kleine tip tussendoor misschien kan je als bewijs materiaal een filmpje maken (zeker op de computer want daar zit apparatuur ingebouwd) of een foto iniedergeval iets waar je het wel aan kunt herkennen ;).

Wie mag nu eigenlijk een missie voorstellen? :)

EDIT: ik zie nu net dat er 5 mensen de missie moeten voltooien misschien vandaag ook maar eens proberen.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...