Jump to content

Missies


GTAKevin023

Recommended Posts

Missie voltooid

Ik moest eerst wel zoeken wat een kurkentrekker precies was, ik snap geen jota van wagens en alles wat erbij hoort, maar ik heb het kunnen doen met een Feroci (VIP edition).

De Feroci is hier inderdaad een zéér geschikt autootje voor, onderschat door de meesten.

@bassie: allemaal wel goed en wel, maar moet ik met een handcamera mijn blurry XBOX screen gaan filmen? :7

Het punt van de missie's is denk ik meer om mensen te amuseren, dan ze echt uit te dagen om te kijken of ze het kunnen, ik kijk hier ook om een uitdaging voor me te zoeken, het is wel leuk om dat met meerdere te doen en zo... ;P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    9

  • Phoenyxar

    7

  • Jacky-2007

    4

  • norik

    3

Het is mij ook gelukt, met een Dukes wel te verstaan. De Dukes is verreweg mijn favoriete auto, heb er ook heel wat tijd aan besteed om deze stunt onder de knie te krijgen:

Nog één forumlid te gaan die de missie "maak een kurkentrekker zonder schade op te lopen" te voltooien! Wie, o wie? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff, wat een takkenmissie puh2.gif

Maar het is me gelukt, op het vliegveld. Ik kreeg elke keer voor ik die stunt wilde doen een kogelgat. Of dan kreeg ik weer schade. Dan reden er weer politie auto's in de weg of een bus of voertuigen van het vliegveld personeel. Eerst een aantal pogingen met een Dukes maar die bleef op z'n dakkie liggen na een paar pogingen. En toen heb ik een politie hummer gepakt en met die is het gelukt. icon_mrgreen.gifMet als bonus onder een vliegtuigvleugel door icon_mrgreen.gif

Nieuwe missie!

Blijf 1 minuut op het vliegveld racen, dus niet sloom rijden, met politie achter je aan zonder beschoten te worden of schade te krijgen smile3.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, die missie was nooit bestemt om op het vliegveld uit te voeren, maar hier (Ga maar eens kijken wat er ligt :7 )

Kleine vraag: is er een minimum aan sterren vooraf? Of begint je tijd pas vanaf dat de sterren komen? ;P

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, die missie was nooit bestemt om op het vliegveld uit te voeren, maar hier (Ga maar eens kijken wat er ligt emo.gif )

Kleine vraag: is er een minimum aan sterren vooraf? Of begint je tijd pas vanaf dat de sterren komen? ;P

Heb het gewoon op het vliegveld uitgevoerd. Stond nergens dat dat niet mocht.

En op je vraag. Gewoon de politiesterren die je al krijgt als je op het vliegveld verschijnt. Begint pas als je politie achter je aan hebt. emo.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Missie Voltooid (#1) [Nog 4 dus]

Bij de eerste poging gelukt, heb amper politie gezien, zelfs met de 5 sterren. Heb er zelfs -per ongeluk- een schroef ingestoken.

Ik vloog over een rand de lucht in -dacht al: Ja lap, alles opnieuw- maar met mijn schroefskills landde ik perfect, een beetje onverwacht maar toch nog leuke missie ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Missie Voltooid (#1) [Nog 4 dus]

Bij de eerste poging gelukt, heb amper politie gezien, zelfs met de 5 sterren. Heb er zelfs -per ongeluk- een schroef ingestoken.

Ik vloog over een rand de lucht in -dacht al: Ja lap, alles opnieuw- maar met mijn schroefskills landde ik perfect, een beetje onverwacht maar toch nog leuke missie ^^

Ik neem aan dat je echt geracet hebt?? Niet ergens stilstaan of zo? Want mij lukt het niet. Krijg elke keer een kogelgat in m'n wagen en dat mag niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Missie voltooid!

Het was wel even een stress momentje omdat ik me auto niet mocht beschadigen. Ik heb hem namelijk op het vliegveld gehaald waardoor ik telkens politie achter me aan kreeg die m'n auto vol schoten met kogels.

Maar uiteindelijk, naar dik 45 minuten is het me eindelijk gelukt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je echt geracet hebt?? Niet ergens stilstaan of zo? Want mij lukt het niet. Krijg elke keer een kogelgat in m'n wagen en dat mag niet.

Ik denk dat ik gewoon veel geluk heb gehad, de politie is nooit echt dicht bij me geweest en ik heb het met een Turismo voltooid dus dan weet je wel of ik heb doorgeracet... :7

Vind het stilstaand trouwens niet 'veel' makkelijker hoor, je moet gewoon van de politie wegblijven ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je echt geracet hebt?? Niet ergens stilstaan of zo? Want mij lukt het niet. Krijg elke keer een kogelgat in m'n wagen en dat mag niet.

Ik denk dat ik gewoon veel geluk heb gehad, de politie is nooit echt dicht bij me geweest en ik heb het met een Turismo voltooid dus dan weet je wel of ik heb doorgeracet... emo.gif

Vind het stilstaand trouwens niet 'veel' makkelijker hoor, je moet gewoon van de politie wegblijven ;P

Oke thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als mede-oprichter (Samen met Jacky) zie ik al dat dit topic niet lekker loopt op dit moment. Om dit te herstellen wil ik een nieuwe missie toevoegen.

Ik wil dat je (Als je Dwayne als vriend heb met Backup) 5 minuten 6 wanted sterren hebt en alleen een gevecht in een gebouw, straat of weg. Niet vanuit een achtervolging. Je mag je backup niet dood laten gaan en jijzelf ook niet (Logisch emo.gif ).

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...