NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Iemand gisteren het WK darten nog gekeken? Jazeker, dat had ik voor geen goud willen missen. Nog nooit zoiets gezien als gisteren. Dat stilleggen van de wedstrijd deed me denken aan de Olympische Spelen in Vancouver, 2010. Toen zat ik ook een keer 's nachts sport (schaatsen) te kijken en deden de dweilmachines het niet. Was 't ook lang wachten tot er weer gesport werd. Erg knap van Lewis dat 'ie de achterstand van 5-1 nog wist om te buigen. Maar nadat Wade een pijl voor de wedstrijd had gemist, kwam Lewis echt op stoom en kwam hij in no time terug. En dan afmaken met 161, wat een held ben je dan. Vanavond inderdaad Lewis - Hamilton. Ik ben voor Lewis, omdat ik dat een mooiere winnaar vind, maar hoop in ieder geval op weer een fantastische wedstrijd Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Ik, als niet dartfan, heb me gister toch wel vermaakt. Er was genoeg spanning en het staken van de spelers omdat er een windje stond was vrij amusant. Hopelijk wordt het vanavond net zo spannend/verassend. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Ik, als niet dartfan, heb me gister toch wel vermaakt. Er was genoeg spanning en het staken van de spelers omdat er een windje stond was vrij amusant. Hopelijk wordt het vanavond net zo spannend/verassend. Ik heb gisteren met heel me familie darten gekeken, normaal gingen we altijd klaverjassen maar om eerlijk te zijn. Dit is wel een heel gaaf alternatief, heb echt genoten gister, en het was ook nog eens gezellig. Normaal kijk ik nooit naar darten ( tenzij Van Barneveld speelt ), dus hopelijk ga ik na gisteren wat meer dartgames kijken. Reageren
Venzio Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Heb dit WK echt goed gevolgd en ik hoop dat "The Hammer" wint, vindt dat Lewis het minder verdient als hem. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Vroeger, nog in de tijd van de embassy/lakeside, zat ik altijd aan de buis gekluisterd. Met name de partijen van King en Fitton (voornamelijk vanwege z'n opkomst) volgde ik nauwlettend. Maar tegenwoordig zap ik vrij snel weer verder sinds ik het gros van de spelers op een WK/toernooi echt niet ken, en dat maakt het direct een stuk minder boeiend. Gisteren heb ik wel de hele partij van Whitlock bekeken. Lange zit, maar zulke onvoorspelbare wedstrijden zijn op z'n tijd erg vermakelijk. Hoe is het overigens met Andy Fordham? Heb wel een beetje sympathie voor hem, maar al een tijdje niks meer van gehoord. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Hoe is het overigens met Andy Fordham? Heb wel een beetje sympathie voor hem, maar al een tijdje niks meer van gehoord. Dat is dit WK al 's gevraagd aan de commentatoren en Jacques Nieuwlaat heeft die vraag beantwoord. Als ik het goed heb heeft Fordham een terugval gekend en dart hij niet meer op niveau. De kans is daarmee miniem dat we hem ooit nog terug gaan zien op een televisie-toernooi. Zonde, want hij is inderdaad een sympathieke vent en een echte character in de sport. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 En Lewis is wereldkampioen! Had t eigenlijk wel verwacht dat Lewis zou winnen. Het was niet zo mooie wedstrijd als de halve finale, maar alles bij elkaar was het een mooi toernooi! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Zo'n mooie wedstrijd als de halve finales had 't ook eigenlijk bijna niet kunnen worden, maar toch viel de finale wat mij betreft wel erg tegen. Geen uitzonderlijk niveau, en ook geen echte spanning. Jammer, maar 't was absoluut een mooi toernooi, met een verdiende winnaar. Op naar Lakeside! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.