Dr1fter Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 ik ben dit weekend weer even begonnen met maken van een auto aangezien ik een s13 in gtaIII wil op mijn telefoon, het model is gereed. heeft iemand de mogenlijkheid deze naar gta3 te converteren. bestand hier S13.zip Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Volgensmij gaat dat niet Reageren
Dr1fter Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Uploaded with ImageShack.us ik heb het model er al in gehad. heb helaas niet voldoende kennis van gta om deze met de juiste textures ect, erin te krijgen Reageren
thedarksoul Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Gaat dit nog lukken..? Reageren
Dr1fter Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 het model is gereed, moet enkel naar gta3 gevconverteerd worden, ik heb enkele pogingen gewaagd, helaas te weinig gta ervaring om het af te maken gr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.