Sammie_GTA Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Hallo! Ik heb een probleempje met AVG AntiVirus 2012(free). Als ik AVG start, krijg ik dit: Ik heb al van alles geprobeerd. Kan dit nog opgelost worden? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Probeer deze is te downloaden; http://free.avg.com/nl-nl/startpagina En dan die gene in het oranje vakje Reageren
MaxVito Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Al eens als administrator uitgevoert? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Probeer deze is te downloaden; http://free.avg.com/nl-nl/startpagina En dan die gene in het oranje vakje Die had ik al! Al eens als administrator uitgevoert? Dat heeft helaas niet gewerkt Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Vaag. Wat gebeurd er als je op een van die knopjes drukt? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Voer hem eens als administrator uit, als dat niet werkt voer hem dan als administrator uit en compatibiliteit modus op windows xp sp3 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Dat werkt helaas niet Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Een herinstall of een betere viruscanner moet het oplossen. Ironisch genoeg kan het ook veroorzaakt door een virus dus ik zou toch wel eens met een andere virusscanner scannen (eerst deze eraf gooien). Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2011 (bewerkt) Een herinstall of een betere viruscanner moet het oplossen. Ironisch genoeg kan het ook veroorzaakt door een virus dus ik zou toch wel eens met een andere virusscanner scannen (eerst deze eraf gooien). Als ik wil uninstallen, krijg ik dit: EDIT: Het is gelukt om AVG te verwijderen!! Hier mag een slotje op! Bewerkt: 20 december 2011 door Sammie3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.