Jump to content

Game PC


Alphatwin

Recommended Posts

Beste, Leden van het forum.

Nou heb ik een PC van 650 Euro incl. verzendkosten bij Azerty samengesteld, zelf heb ik nog een Western Digital 750GB 7200RPM liggen aangezien die zo duur zijn geworden.

Nu wilde ik vragen of ik hiermee de spellen: GTA IV, Battlefield 3 een beetje goed mee kan draaien, en of ik nog iets moet veranderen.

Azerty link:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B90497%5D=1&product%5B399203%5D=1&product%5B433519%5D=1&product%5B454941%5D=4&product%5B427528%5D=1&product%5B437242%5D=1&product%5B243016%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B225953%5D=1

Edit:

Heb nog een build met een Phenom II X6 1100T omdat ik naast gamen ook aan videobewerking doe, maar daar zit een XFX 6870 van 150 Euro in maar je hebt verschillende prijzen dus ik weet niet zo goed of deze wel goed is?

Screen Alternate:

post-94240-1324314753,48.png

Mvg, Alphatwin.

Bewerkt: door Alphatwin
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan toch amd neemt neem je best de nieuwste reeks van hun CPU's die zijn sneller. thumbsup2.gif

Ja ik denk dat ik voor die Phenom II X6 1100T ga, maar is die XFX Radeon 6870 van 150 Euro een beetje goed?

Mvg

Hij zei; de niewste reeks, een 6-core is weggegooit geld. je gebruikt never nooit alle zes.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt beter de 1ste setup pakken. Een quad-core is goed genoeg voor de huidige games(meeste games maken maar gebruik van 2 of 4 cores) en de videokaart kan betere grapics aan. Alleen als je aan video editting doet, regelmatig video's renderd of CPU lastende programma's gebruikt is een 6-core beter. (Ik kan niet lezen :bonk:)

1ste setup: Beter voor gamen, langzamere videobewerking.

2de setup: Beter voor video bewerking, lagere grapics in games.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie van deze samenstelling? (Zelf heb ik nog een harde schijf van Western Digital van 750GB 72000RPM liggen aangezien die zo duur zijn.

Alleen weet ik niet of die CPU Koeler wel zo goed is.

Screen Alternate:

post-94240-1324395411,46.png

Mvg, Alphatwin

Bewerkt: door Alphatwin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...