SpacyColours Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Het Glazen Huis is bij mij vlakbij dus ik hoor er de hele dag over, maar wat vinden jullie ervan? De acties die er georganiseerd worden om geld in te zamelen? Doen jullie zelf acties, geven jullie zelf geld, waarom wel/niet? Ik zelf heb nog niets gegeven maar moet mezelf wel dwingen om dat te gaan doen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Misschien handig om de Nederlandse kant van het forum uit te leggen wat het Glazen Huis is, ik denk niet dat zij dit weten. Zelf weet ik het wel, maar ik zie de reacties al komen... (even hopen dat er geen Nederlandse versie is want dan faal ik hard ) Zelf stort ik normaalgezien geen geld, het geld dat wordt ingezamelt is uiteindelijk ook maar kleinschalig bij deze acties. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Misschien handig om de Nederlandse kant van het forum uit te leggen wat het Glazen Huis is, ik denk niet dat zij dit weten. Zelf weet ik het wel, maar ik zie de reacties al komen... (even hopen dat er geen Nederlandse versie is want dan faal ik hard ) Zelf stort ik normaalgezien geen geld, het geld dat wordt ingezamelt is uiteindelijk ook maar kleinschalig bij deze acties. Het is nu in Nederland, radio 3fm is ook alleen in Nederland toch? Het is nu in Leiden namelijk: SR 2011 Site. Reageren
Kloep Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik denk wel dat de Nederlandse kant dit weet, aangezien de Belgen niet de enige zijn die dit doen.. Ik heb al een nummertje aangevraagd, alleen heb hem wel gemist. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 (bewerkt) Ik denk wel dat de Nederlandse kant dit weet, aangezien de Belgen niet de enige zijn die dit doen.. Ik heb al een nummertje aangevraagd, alleen heb hem wel gemist. Hoeveel euro heb je gedoneert? (als ik vragen mag) Want is hij wel geweest? Bewerkt: 20 december 2011 door Venzio Reageren
Kloep Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik heb 15 euro gedoneerd. Maakt me eigenlijk ook weinig uit of hij wel of niet geweest is. Ik doe het toch niet voor het nummer, die kan ik ook gratis op mijn PC luisteren. Daar heb ik geen 15 euro voor nodig. Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 De livestream op hun website staat hier altijd aan als ik achter m'n pc'tje zit. Ik heb normaal helemaal niets met 3FM, maar elk jaar weer een week lang Serious Request vind ik echt geweldig. Mooie aanloop naar de kerstvakantie, ik hoop dat ze weer lekker veel ophalen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Misschien handig om de Nederlandse kant van het forum uit te leggen wat het Glazen Huis is, ik denk niet dat zij dit weten.Zelf weet ik het wel, maar ik zie de reacties al komen... (even hopen dat er geen Nederlandse versie is want dan faal ik hard ) Nederland was de eerste met dit idee. Pas daarna kwamen andere landen, zoals België. Ik zelf doneer genoeg geld door het jaar heen, dus laat ik meestal Serious Request aan me voorbij gaan. Toch heb je nog wel eens kans dat ik dit jaar wat ga doneren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 (bewerkt) Nederland was de eerste met dit idee. Pas daarna kwamen andere landen, zoals België. Geen enkel land weet wat er gaande is in een ander land dus ik nam het dus ook niet aan dat het overal was gekend... Maar uiteraard geldt de wet van Murphy bij mij nogal vaak Eens zien hoeveel deze actie dit jaar ophaalt... Bewerkt: 20 december 2011 door Phoenyxar Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Nederland was de eerste met dit idee. Pas daarna kwamen andere landen, zoals België. Geen enkel land weet wat er gaande is in een ander land dus ik nam het dus ook niet aan dat het overal was gekend... In Nederland hebben we al aardig wat gezien/gehoord van de acties in Zwitserland, Kenya en België. Laten ze in België niets zien van de andere landen? Zoals ieder jaar volg ik ook dit jaar Serious Request weer op de voet. Jammer dat het geen vakantie is, waardoor er toch een stuk minder tijd is om te kijken en luisteren. Vorig jaar, toen Willie Wartaal de slaapgast was, heb ik zo'n beetje de hele nacht zitten kijken. (Topic verplaatst naar Beeld & Geluid) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Een zeer goeie actie. Wij hebben op kantoor altijd Serious Request aanstaan, en daarna overschakelen naar Radio 2 voor de top 2000, maar ik dwaal af. Op het werk hebben we jaarlijks in december verschillende acties. Zo stemmen we het bedrag van het sinterklaas-geschenk ieder jaar massaal richting een goed doel. Daarnaast hebben we voor het Kerstpakket meestal een vergelijkbare actie. Zo zit ik momenteel ook een bedrag van de waarde van mijn kerstpakket naar goeie doelen te dirigeren. De rest gebruik ik voor het bestellen van een gourmet stel voor Oud & Nieuw, die hebben we nog niet. Serious Request zit er dit jaar echter niet tussen de goede doelen, zie ik. Wellicht doen we daar nog iets anders voor. Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Echt een top actie. Heb het de hele dag aanstaan op mijn pc of iPhone. Leuke muziek, leuke DJ's en goede acties. Heb zelf 10 euro gedaan voor een nummertje. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Volgend jaar in mijn stad trouwens, Enschede. Ik ben wel eens langs de deuren geweest voor 3FM, maar dat is ook al weer 3 of 4 jaar geleden? Als het om een goed doel gaat, betalen mijn ouders. Die doneren zelf niks aan Serious Request, maar wel aan andere goede doelen. Zoals Stichting Aap, Longfonds (nu nog Astmafonds volgens mij?) en de Hartstichting. Ik luister nu wel vaak naar 3FM omdat het gewoon leuk is, maarja, dat ik SlamFM ook. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Vorig jaar was het vooral top omdat het dichtbij ...zeer.. dichtbij huis was, dit jaar laat ik het een beetje aan me voorbij gaan. Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Ik denk wel dat de Nederlandse kant dit weet, aangezien de Belgen niet de enige zijn die dit doen.. Ik heb al een nummertje aangevraagd, alleen heb hem wel gemist. Het is toch bedacht door 3FM ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.