Jump to content

Serious Request


SpacyColours

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    8

  • Dutchy3010

    5

  • Kloep

    5

  • GolfG60

    4

Hier in België heet het Music For Life en wordt het gedaan door Studio Brussel. :puh:

Maar dit jaar is de laatste editie en verhuizen ze naar 3 steden.

Dus eerst gaan ze naar Leuven, dan naar Gent en dan tenslotte naar Antwerpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er gisteravond, en waarschijnlijk vannacht weer, 't is wel lachen al is het een beetje droog dat iedereen daar maar een beetje staat te staan.

Zelf heb ik inmiddels al wel het één en ander gedoneerd. En voor 2 euro mocht ik m'n laatste les Nederlands overslaan vandaag. :dans:

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en dan maar lullen over recessie, en belastingdienst ziet dat in de mensen hun portefeuille nog aardig wat rek zit :7

Nja, ik vind het een beetje onzin, natuurlijk is het goed dat mensen andere willen helpen, maar toch is het van de ene kant onzin.

Waarom, ten eerste letten de meeste op wat kopen, niks mag te duur zijn, waarom dan wel bv. 25 euro doneren voor zoiets?

Ten tweede, de staat ziet telkens dat mensen geld over hebben, geld dat ook voor belastingen kan worden gebruikt, geld dat voor de stookkosten kan dienen voor de tweede kamer en voor benzine in hun dikke Duitsers en voor parkeerbonnen.

Ten derde, mensen die niks hebben(mensen die door de recessie hun baan zijn verloren, dus geen sukkels die onnodig uitkering trekken) zien dat de medemens geld de deur uit strooien terwijl Nederland op z'n gat ligt.

Ten vierde, Nederland zit op zijn gat en dan gaat al dat geld ook nog eens naar het buitenland, en waar wij verder niks aan hebben.

Nederland graaft een beetje zijn eigen graf, netzoals de gigantische stijging in Poolse uitkeringstrekkers die van mij apart dood mogen vallen. Het is allemaal onnodig, maarja, zolang mensen maar vergeten waardoor Nederland groot is geworden he.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een hele goede actie, maar ik geef niks. Ik geef het hele jaar door aan verschillende goede doelen, en als er iets langs de deur komt waar ik zelf ook echt achter sta, dan geef ik ook nog wel (Joriz, nou niet morgen met een collectebus voor m'n deur staan hoor), maar daar houdt het voor mij wel op.

Ik heb het momenteel trouwens op tv aan staan. Het is altijd wel komisch om te zien, ook al die reacties die mensen sturen en die je kan lezen, kostelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een goed initiatief. Ook al geef ik het hele jaar door wel geld, ook aan daklozen bijv. Niet gelijk 25 euro ofzo, maar het gaat ook meer om het gebaar om te helpen. Als niemand dat doet dan zou het er somber uitzien...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een goed initiatief. Ook al geef ik het hele jaar door wel geld, ook aan daklozen bijv. Niet gelijk 25 euro ofzo, maar het gaat ook meer om het gebaar om te helpen. Als niemand dat doet dan zou het er somber uitzien...

En de meeste daklozen halen er bier van :7

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een goed initiatief. Ook al geef ik het hele jaar door wel geld, ook aan daklozen bijv. Niet gelijk 25 euro ofzo, maar het gaat ook meer om het gebaar om te helpen. Als niemand dat doet dan zou het er somber uitzien...

En de meeste daklozen halen er bier van :7

_O_

Ik ga misschien toch een klein bedrag doneren, vindt dat beter dan aan een dakloze geven die er toch bier van haalt, geef ik het liever aan iemand waarvan ik niet weet wat die mensen er mee gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er 3 keer geweest, want het is maar 15 minuten lopen vanaf school en 5 vanaf het station.

Het idee vind ik goed, maar al die commerciële rotzooi eromheen hoeft van mij niet. Ook ik heb (nog) niets gegeven, tenzij de McDonald's aan het plein wat doorspeelt (ik neem aan van wel aan de posters in de Mc te zien).

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand afgelopen nacht om half 3 nog 3FM geluisterd? Touch It van The Doors en 12.000 euro nogwat komen van mijn school.

Waarvan €6.80 van mij. Voel ik me toch nog een Engeltje, dankzij mij kan een alleenstaande moeder in oorlogsgebied een ijsje kopen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...