Antione Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Hey Vanmiddag GTA IV op mijn pc geïnstalleerd. Na lang wachten is het installeren eindelijk gedrukt en heb ik die productkey gebruikt. GTA op de normale manier opgestart. Nu kwam ik alleen tot de conclusie dat ik mijn controls op de een of andere manier maar beperkt kan veranderen. Zo kan ik bijvoorbeeld geen ENTER-toets instellen. En lagt het spel als ik bijvoorbeeld een knop meerdere keren achter elkaar in wil drukken. Ook kan ik mijn mobiele telefoon niet goed gebruiken. Langere nummers lukt wel, maar bijvoorbeeld 911 kan ik op de 1 of andere manier niet bellen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Of komt het probleem vaker voor? Groeten, Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 voor het probleem met 911 je moet dan handmatig naar de belknop gaan met de pijltjes toetsen, en waarom wil je de besturing aanpassen ik vind het wel goed zoals het is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.