BiglifeRPG Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 (bewerkt) Oud Logo: XPERA Webbrowser Hoi GTAForummers, Ik heb een Basic Web Browser in VB 2008 gemaakt V1 (Basic): Screens: Home Page: Youtube Home Page: Youtube Video: C:/ Schijf V2 (Meer functies) V2 Home Page: Multitab Feature: Youtube Video: C:\ Schijf: V3 (Huidige Versie is 3.1) Home Page: About: Save Webpage: Change Home Page: Change Browser Color: v3.1 Update: Print een webpagina uit. Check For Updates knop. v3.2 Update Favorieten toegevoegd. (Big Thanks to: Shotyoudie Als jullie bugs hebben gevonden post ze maar! Gevonden Bugs: Minimaliseren niet mogelijk. Gefixt in v2.0.1 Resizen is niet mogelijk. Gefixt in v2.1 Thanks to: Sammie Maximaliseren is niet mogelijk. Gefixt in v2.1.1 XPERA Browser v3.2.zip Bewerkt: 26 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Is dit je eerste VB programma? Het is niet slecht maar wel een beetje leeg voor de rest werkt het wel zoals het hoort te werken al raad ik browsen met dit soort browsers wel af aangezien het verouderde internet explorers zijn. Zelf heb ik toen ik met Visual basic ook een webbrowser gemaakt en deze zelfs enkele keren geupdate. Hier is een screen: Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Ja het is mijn eerste, die van jou is wel goed gemaakt Hoe heb je die gemaakt? Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Nja hoe moet ik het zeggen met code typen. Maar wat het ook al doet vermoeden bij "eerste project" trekt de code in die browser op niet veel. Latere programma's van mij waren vele beter geschreven maar ik ben op het moment nog enkel met Visual Basic bezig op school voor de rest ben ik met andere programmeertalen bezig. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Ah ok BTW: Ik ben bezig met V2 die meer functies gaat hebben en tab's! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) De anchors van je webbrowser kloppen niet helemaal. Maar hoe heb jij die value in die progressbar gekregen? Mij lukt dat de hele tijd niet! Bewerkt: 21 december 2011 door Sammie3 Reageren
vice Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Maar hoe heb jij die progressbar erin gekregen? Mij lukt dat de hele tijd niet! Als je zo'n statusstrip in je form zet, en dan in de statusbar op dat menu'tje klikt om iets toe te voegen, kan je kiezen voor 'Progressbar'. OT: Wel nice gemaakt, het is niet supermoeilijk, maar je moet ergens beginnen, en ik denk dat ik niet zoveel beter ben dan jou, dus ja . Waarom gebruik je trouwens nog VB2008? 2010 is ook al even uit nu . Bewerkt: 21 december 2011 door vice Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Maar hoe heb jij die progressbar erin gekregen? Mij lukt dat de hele tijd niet! Als je zo'n statusstrip in je form zet, en dan in de statusbar op dat menu'tje klikt om iets toe te voegen, kan je kiezen voor 'Progressbar'. OT: Wel nice gemaakt, het is niet supermoeilijk, maar je moet ergens beginnen, en ik denk dat ik niet zoveel beter ben dan jou, dus ja . Waarom gebruik je trouwens nog VB2008? 2010 is ook al even uit nu . Ik bedoel de value! Bij mij lukt dat niet! Reageren
Incognation Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Je weet hopelijk dat het logo illegaal is? Het is nl. alleen een recolour van Opera. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Ik heb dat logo gewoon gerecolored ja, maar ik ga er ook verder niks mee doen (Misschien soms de Browser updaten als ik zin heb). Als iemand een ander logo kan maken probeer maar Het moet wel groen zijn. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Voor dat verzoek kan je terecht in dit forum. Een mooi projectje om een officiële graphics aanvraag voor op te stellen, nietwaar? Ik wilde je er inderdaad ook op wijzen dat dit niet mag, namelijk. En we hebben een hoop leden op het forum die met je naam "XPERA" echt wel wat moois kunnen maken. Mocht je een paar versies verder komen, dan ga ik er ook eens mee stoeien. Reageren
kelwin Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Gaaf, kan je mischien een kleine tut maken, hoe je een webbrowser maakt? Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Klik hier Hier heb ik zelf toen ik met visual basic geleerd om standaard programma's zoals een web browser te maken. Wellicht heb je er ook nog wat aan Kelwin. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Ik ga denk ik volgende week nog een update ervoor maken. Kan iemand een logo maken a.u.b? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Zoals jullie zien is de Minimaliseren niet mogelijk, ik zag het nu pas en heb die fout dus gefixt. V2.0.1 is nu de huidige versie. Bewerkt: 21 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.