Jump to content

XPERA Webbrowser


BiglifeRPG

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    27

  • Sammie_GTA

    12

  • Megadreams

    10

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Zover ik weet is dat gecodeerd doormiddel van bij elke tab een webbrowser object te creeëren. Ik heb dit zelf ook nog gebruikt voor code editors etc.

P.S: Fix aub de anchors (zodat alles automatisch resized) en laat de standaardgrootte kleiner zijn. De browser past nu niet helemaal op mijn scherm.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

@Megadreams

Je moet hem in het midden zetten, maar hoe kun je hem fullscreen maken?

En hoe moet je die anchors fixen?

Je kunt de anchors wijzigen bij de properties van een onderdeel. Bijvoorbeeld: Bij het item"webbrowser" ga je naar de properties rechts en bij de anchors voer je in: Top, Bottom, Left, Right.

Link to comment
Delen op andere websites

BugFix Update 2.1

De anchors zijn gefixt en je kunt de browser nu resizen! Thanks to: Sammie3!

BugFix Update 2.1.1

Je kunt de Browser nu maximaliseren!

Heeft iemand een idee voor update 3.0?

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je nu probeerd een hele boel tegelijk te doen voor v3 want nu volg je het wel heel snel op. Mijn 3e versie van mijn browser kwam zelfs pas een half jaar na de eerste versie en enkele maanden na de 2de.

Ik vraag alleeen ideeën voor v3.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je daarmee bedoelt of je de pagina als HTML kan opslaan? Ik kan kijken wat ik kan doen. En afdrukken kan ik ook proberen :)

Als HTML ja.0_0

Bij google kan het zijn dat er extra bestanden meegaan.(Het logo en een afbeelding van de "Doodle"):*D

Link to comment
Delen op andere websites

Update 3.0: Features

Verander je Home Pagina

Je kunt je Home Page veranderen door op Options te klikken en dan op Change Homepage.

dqhruf.png

Save een Webpagina.

Je kunt een webpagina opslaan door op File te klikken en dan op Save Webpage.

Verander de kleur van de Browser.

Je kunt de kleur van de Browser veranderen door op Options te klikken en dan op Change Color

2hmzcsn.png

Er komen nog meer Features!

Verdere Features:

Youtube button

Facebook button

Google button

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dat bedoel ik nu, ik zou dot hoogstens versie 2.1.2 noemen, om voor 1 feature een hele versie te stijgen? :bonk: Je kan beter pas een hele versie stijgen na een reeks nieuwe features, bugfixes, veranderingen etc...

Ik zeg dat het een van de features van v3 is niet de gehele nieuwe versie :7 En v3 is nog lang niet klaar ;)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Als je iets wilt downloaden, in dit geval een webpagina dan kan je dat doen met de webclient classs, die kan je vinden in de namespace System.net

Maar je kan het ook doen met Webrequest en afhandelen met webresponse, dat heeft als voordeel dat je meer info en controle hebt, zo kan je bijv met webrequest voordat je het bestand download al weten hoe groot het bestand is, dat kan met webclient niet.

als je een voorbeeldje wil, dan moet je t maar laten weten.

Over je programma:

Een leuk iets om mee te beginnen, echter vind ik persoonlijk die kleuren te fel, en je hebt een hoop nutteloze ruimte.

Probeer de ruimte zoveel mogelijk te benutten. Je zou in wat ik nu zie, een zoekveld kunnen maken om te zoeken via bijv. google, bing, yahoo enz.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...