BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Bump: Ok, de webpagina opslaan is gelukt en er zijn buttons toegevoegd! Bewerkt: 24 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Goed zo. Eventueel kan je met ongeveer dezelfde techniek ook een automatische update checker maken, het is in feite een kwestie van te connecten met een pagina die de versie laat zien die op het moment uit is. Als de jouwe ouder is dan deze heb je dus een verouderde versie. Bij LITERS 2010 deden we dat doormiddel van hetzelfde principe als een INI file met daarin, de versie, de locatie voor te downloaden etc... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Heb je "Afdrukken" er al in staan? Zo niet: Ik heb misschien de code voor jou! Bewerkt: 24 december 2011 door Sammie3 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Heb je "Afdrukken" er al in staan? Zo niet: Ik heb misschien de code voor jou! Afdrukken staat er nog niet in Als je de code hebt kan ik v3.1 en releasen. @Megadreams wat is de code daarvoor dan? Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 In feite moet je een webrequest uitzenden waarmee je dus de inhoud van die pagina ophaalt (natuurlijk moet je dan wel ergens een website hebben waarmee hij kan connecten) en voor het INI principe kan je gewoon splitsen op = terwijl je elke lijn uitleest dus. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 In feite moet je een webrequest uitzenden waarmee je dus de inhoud van die pagina ophaalt (natuurlijk moet je dan wel ergens een website hebben waarmee hij kan connecten) en voor het INI principe kan je gewoon splitsen op = terwijl je elke lijn uitleest dus. Kan een gratis website ook? Bvb: Everyoneweb.com? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Heb je "Afdrukken" er al in staan? Zo niet: Ik heb misschien de code voor jou! Afdrukken staat er nog niet in Als je de code hebt kan ik v3.1 en releasen. @Megadreams wat is de code daarvoor dan? CType(TabControl1.SelectedTab.Controls.Item(0), WebBrowser).ShowPrintDialog Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 @Sammie Werkt Thanks! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Graag gedaan EDIT: Misschien ook "Afdrukvoorbeeld" erbij? Code: CType(TabControl1.SelectedTab.Controls.Item(0), WebBrowser).ShowPrintPreviewDialog Bewerkt: 24 december 2011 door Sammie3 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Ik ben bezig met v3.1 af te ronden en de update optie zit erin! Edit: Grappig hoe een bestand van 800kb 3.8MB is geworden V3.1 STAAT ONLINE! Bewerkt: 24 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Wacht ik heb v3.0 niet gezien? In ieder geval zou ik nog meer hebben gedaan voor de release maar dat ben ik natuurlijk gewoon. Het is in ieder geval al mooi geupdate. Ik zou me alleen niet te fanatiek bezig houden met de webbrowser functie van 2008 aangezien deze nog IE 6 of 7 gebruikt en de ondersteuning daarvan toch klein is geworden. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Ik doe het ook maar voor de fun (Ik wil eingelijk een goede browser voor windows 95/98/2000 maken @V3.0 v3.1 is het zelfde alleen zit er een save pagina optie in en een check for update pagina. Bewerkt: 24 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Ik doe het ook maar voor de fun (Ik wil eingelijk een goede browser voor windows 95/98/2000 maken Als je het lichter dan IE zelf houd moet het wel lukken, anders nja IE blijft natuurlijk zelf meer functionaliteit hebben maar het gaat er natuurlijk ook om dat je hier best wel wat van kan leren voor latere programma's. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Ik doe het ook maar voor de fun (Ik wil eingelijk een goede browser voor windows 95/98/2000 maken Als je het lichter dan IE zelf houd moet het wel lukken, anders nja IE blijft natuurlijk zelf meer functionaliteit hebben maar het gaat er natuurlijk ook om dat je hier best wel wat van kan leren voor latere programma's. Ik wil ook nog meer programma's maken Ik denk dat dit dan ook de final version van deze browser was. Tenzij iemand nog wat leuke ideeën heeft? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Kijk is naar de grote browsers, zoals Chrome, IE, Opera enzo. Misschien vindt je daar wat leuks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.