Scarface92 Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2011 Beste leden, Mijn Xbox loopt op een bepaald moment vast als ik Roman heb opgehaald voor de missie That Special Someone. Ik heb het spel nu al een aantal keren opnieuw opgestart maar hij blijft steeds vastlopen op hetzelfde moment. Weet iemand een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2011 Loopt hij echt vast of zegt hij: This disc is unreadable? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flashingst Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2011 Simpel: het kunnen 2 dingen zijn. 1: De disc van je GTA is beschadigd of is defect. 2: Je XBOX heeft een defect (weet niet welk type XBOX je hebt?) Heb je ook last met andere spellen? Anders lijkt het me de disc van GTA die beschadigd is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2011 Ik weet niet of je de game al op je HDD hebt geïnstalleerd? Dat kan een oplossing zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Oké, mijn Xbox heeft nu een ronde kras op het GTA IV schijfje gemaakt, nu is de disk niet leesbaar. Wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Is een fout in de lazer, ik weet niet hoe je zit qua garantie? Anders is het slim om even de helpdesk van Microsoft te bellen, het zou zelfs kunnen dat dit ondanks geen garantie toch vergoed wordt. Maar dat weet ik niet zeker, wat je in in ieder geval NIET moet doen is nog meer games gaan testen. Even bellen naar Xbox Support, daar zul je meer wijzer worden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Ik heb mijn Xbox al sinds de release van GTA IV, dat is dus in 2008. Maar ik zal eens kijken of Microsoft er wat aan kan doen. @Jacky-2007: Hoe doe ik dat? Edit: Ik heb trouwens in die drie jaar dat ik mijn Xbox beheer nog nooit problemen gehad, ik pakte hem vandaag eens op om te kijken of die wel genoeg warmte kwijt kon raken en gelijk daarna maakte hij een kras op de cd-rom. Bewerkt: 24 december 2011 door GrandTheftTwano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Ik heb mijn Xbox al sinds de release van GTA IV, dat is dus in 2008. Maar ik zal eens kijken of Microsoft er wat aan kan doen. @Jacky-2007: Hoe doe ik dat? Edit: Ik heb trouwens in die drie jaar dat ik mijn Xbox beheer nog nooit problemen gehad, ik pakte hem vandaag eens op om te kijken of die wel genoeg warmte kwijt kon raken en gelijk daarna maakte hij een kras op de cd-rom. ken je het probleem van de xbox niet, als je hem beweegt met de cd erin gaat de cd kapot, het is dus jouw schuld wat betekent dat je een nieuwe cd moet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Ik heb mijn Xbox al sinds de release van GTA IV, dat is dus in 2008. Maar ik zal eens kijken of Microsoft er wat aan kan doen. @Jacky-2007: Hoe doe ik dat? Edit: Ik heb trouwens in die drie jaar dat ik mijn Xbox beheer nog nooit problemen gehad, ik pakte hem vandaag eens op om te kijken of die wel genoeg warmte kwijt kon raken en gelijk daarna maakte hij een kras op de cd-rom. ken je het probleem van de xbox niet, als je hem beweegt met de cd erin gaat de cd kapot, het is dus jouw schuld wat betekent dat je een nieuwe cd moet kopen. Nounou, dat is wel een heel erg simpele en botte conclusie. Het kan wel zo zijn dat de DVD op die manier kapot is gegaan. Maar dat hoeft zeker niet. @TS: Heb je hem verplaatst terwijl hij aan stond en dus de DVD aan het lezen was? Want dan kan het wel kloppen wat GTANerd zegt, zoniet kan het nog steeds wel maar is de kans kleiner. Je kunt altijd proberen om te bellen, 2008 is wel lang geleden maar niet geschoten is altijd mis toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flashingst Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Ja sorry dat ik het zeg, maar GTAnerd 007 heeft helemaal gelijk, als je je XBOX verplaatst (of iets dergelijks) met de CD er in, krijg je een ronde cirkel op je CD en kan je hem weggooien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 (bewerkt) Ik heb mijn Xbox al sinds de release van GTA IV, dat is dus in 2008. Maar ik zal eens kijken of Microsoft er wat aan kan doen. @Jacky-2007: Hoe doe ik dat? Edit: Ik heb trouwens in die drie jaar dat ik mijn Xbox beheer nog nooit problemen gehad, ik pakte hem vandaag eens op om te kijken of die wel genoeg warmte kwijt kon raken en gelijk daarna maakte hij een kras op de cd-rom. ken je het probleem van de xbox niet, als je hem beweegt met de cd erin gaat de cd kapot, het is dus jouw schuld wat betekent dat je een nieuwe cd moet kopen. Nounou, dat is wel een heel erg simpele en botte conclusie. Het kan wel zo zijn dat de DVD op die manier kapot is gegaan. Maar dat hoeft zeker niet. @TS: Heb je hem verplaatst terwijl hij aan stond en dus de DVD aan het lezen was? Want dan kan het wel kloppen wat GTANerd zegt, zoniet kan het nog steeds wel maar is de kans kleiner. Je kunt altijd proberen om te bellen, 2008 is wel lang geleden maar niet geschoten is altijd mis toch? ja sorry was niet in een goede bui een paar uur geleden maar het probleem met de xbox 360 in het algemeen is dat als je hem verplaatst met een cd erin dat de cd dan kapot gaat, maakt niet uit of hij aanstaat of niet. Bewerkt: 24 december 2011 door GTAnerd 007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Ja sorry dat ik het zeg, maar GTAnerd 007 heeft helemaal gelijk, als je je XBOX verplaatst (of iets dergelijks) met de CD er in, krijg je een ronde cirkel op je CD en kan je hem weggooien! Dan ben ik misschien te sexy voor mijn Xbox, want ik heb hem al 10 keer verplaatst.. Ook met CD, en wat denk je? Nooit wat aan de hand... Verder is het handig dat we even wachten op de TS, want wie weet heeft hij zijn console wel helemaal niet verplaatst? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Bedankt voor de hulp. Ja, ik heb hem (helaas) even omhoog gehouden en bewogen om te kijken of die genoeg warmte kwijt kon raken, denk dat hij toen die lelijke rond vormige kras maakte vanwege het bewegen. Maar goed, kan ik die disk nu weggooien of is er nog een mogelijkheid om hem te repareren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Je kunt naar de Gamemania gaan, daar kunnen ze (gratis) je cd krasvrij maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2011 Je kunt naar de Gamemania gaan, daar kunnen ze (gratis) je cd krasvrij maken Even offtopic: ook als je ze daar niet gekocht heb ? Heb namelijk nog een hoop cd's liggen die niet werken omdat er krassen op zitten ,zou fijn zijn als ik ze daar kan inbrengen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.