evilstefboy Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb medal of honor allied assault op de computer en ik heb een clan met een paar vrienden. helaas zijn we best slegt en zijn we met minder als 10. daarom zoek ik mensen die dit spel spelen en in een clan willen. als iemand lid wil worden voeg dan timajaxfan (at) hotmail DOT com (de clanleader) toe op msn. alvast bedankt Reageren
big shootah Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 ik heb medal of honor allied assault op de computer en ik heb een clan met een paar vrienden. helaas zijn we best slegt en zijn we met minder als 10. daarom zoek ik mensen die dit spel spelen en in een clan willen. als iemand lid wil worden voeg dan timajaxfan (at) hotmail DOT com (de clanleader) toe op msn. alvast bedankt lijkt me wel leuk, ik ben zelf opzoek. ik hoop dat het nog geldig is Reageren
evilstefboy Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 nee, al zeker een paar maanden niet meer. zelf ben ik er ook al een hele tijd meegestopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.