little_gangstar Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) jow dit is mijn 2de auto alweer. ik wou ff weten of jullie deze ook vet vinden. en of hij goed genoeg voor op de downloade database hier. http://img200.imageshack.us/img_viewer_fra...otoauto27jb.jpg al mijn auto's zijn nu te downloade bij de download database Bewerkt: 8 juli 2005 door little_gangstar Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ziet er mooi uit:)...hij is wel goed genoeg voor in de downloaddatabase denk ik. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Is hij aleen getextuurt of is er een heel nieuw model ? Hij ziet er erg goed uit. Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Getextuurd....tenminste die wagen komt me bekend voor uit SA. Reageren
X-TX Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Hij heeft inderdaad alleen getextuurd. De auto heet Sultan en je kunt hem ombouwen bij Wheel Arch Angels. Edit: Ben helemaal vergeten te zeggen wat ik ervan vind. Hij ziet er goed uit. Alleen dat rode wagen met San Andreas erop is niet echt geweldig. Bewerkt: 8 juli 2005 door X-TX Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Mooi gemaakt!.. Jammer dat je nog met Paint werkt, anders zou het er wel mooier uit hebben gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.