Davedavy Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Gister besloot ik EFLC weer eens te starten , maar er was een update, maar als ik wil updaten krijg ik error "0x80072751". Hoe verhelp ik dit? Ik heb alle poorten open en de firewall blokkeert hem niet... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb je het hier over de patch van EFLC? Zoja, dan kan je eens proberen deze handmatig te downloaden (hier bijvoorbeeld). Als het een update van Games for Windows LIVE is kan je deze hier downloaden. Ik ben niet 100% zeker dat het de meest recente versie is, als het niet zo is moet je maar even googlen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) Het is gefixt! Ik was was vergeten een poort open te zetten! Alsnog bedankt Hanneswasco, want dankzij jou heb ik evengoed die update kunnen uitvoeren! Merry Christmas Edit: Ik snap het niet, net deed die het , en nu weer niet Bewerkt: 25 december 2011 door Davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.