Jump to content

schone w7 install saves weg?


IV4LIFE

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vandaag een schone (alles staat in windows.old) installatie gedaan van windows 7, alleen toen ik net TBoGT startte, herkende hij geen savegames. Dat is raar, want ik heb een online account. Weet iemand een oplossing? Zou namelijk erg klote zijn als ik ze voor jan ^&$ 100% heb uitgespeeld.

Alvast bedankt,

depressieve IV4Life

Bewerkt: door IV4LIFE
Link to comment
Delen op andere websites

Je savegames worden lokaal opgeslagen, niet online. Je moet dus even in je windows.old map zoeken naar de locatie Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_***. In deze map staan al je savegames. De map kopiëren en naar dezelfde locatie op je schone Windows 7 installatie zal volgens mij niet werken. Volgens mij moet je eerst eens een savegame van GTA IV opslaan, waardoor de map aangemaakt wordt. Hierna kan je de savegames, genaamd SGTA4**, wel verplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel dank!!! Ik hoopte al dat in de map van GTA IV ook die van EFLC zouden staan. Dank ga ik IV maar eens installeren en dan een saveje maken.

Nogmaals dank!

Ik had die map trouwens ook geback-upt, vond 't al raar dat er geen EFLC ofzoiets bij stond.

Bewerkt: door IV4LIFE
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dus niet opgelost :(. Eerst heb ik een nieuwe game gestart en opgeslagen en daarna de accounts gekopieerd en geplakt, maar hij vroeg niet om te vervangen en toen ik ging kijken, zat hij nog steeds bij 1 save. Of moet ik echt IV installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid: wat BiglifeRPG zegt klopt niet. Je savegames staan niet onder Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV, daar staan enkel wat benchmarks, video's en muziek. Als je XLiveless hebt (een programma dat er voor zorgt dat Games for Windows LIVE niet meer werkt, en je dus savegames kan uitwisselen) dan komen je savegames daar wel te staan.

Als je geen XLiveless hebt, zoals jij, dan staan de savegames in C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_*** (waarbij de sterretjes voor een reeks letters/cijfers staan).

Ik versta uit je post dat je simpelweg de map user_*** hebt gekopieerd? Wel, probeer eens enkel de savegames (SGTA4**) zelf te kopiëren, en niet de hele map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...