ben4942 Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 (bewerkt) Yo iedereen, Ik heb van gisteren red dead redemtion. En natuurlijk tijdens online spelen had ik een ezel in begin wat ik dus belacgelijk vond Heb gezocht en kwam op dit: Stap 1: Kijk op je kaart en zoek 'Twin Rocks'. Stap 2: Daar zou een gang hidout moeten zijn ga daar naar toe! Stap 3: Ga naar die rotsen die voor twin towers ligt niet een zijkant aanvallen Stap 4: Gebruik zoveel mogelijk Dead Eye want er komen later veel ventjes naar buiten Stap 5: Schiet nu alleen nog de 4 andere die toekomen dood! Stap 6: Je bent klaar. En je hebt direcht ongeveer 800 a 900 xp. Hier is video die alles duidelijker maakt:(video is niet van mij!) Ik hoop dat ik vele heb geholpen. Ik ben in halfuur van level 1 in level 10 geraakt. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Update: Wat je ook kan die is naar Pike Basin gaan. Daar verdien je ook veel xp! En tijdens 3.00 xp periode kan je ongeveer 5150 xp verdienen. Bewerkt: 1 januari 2012 door ben4942 Reageren
Sentasi Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Ranken gaat sowieso al erg snel in het begin. De tip zoals in deze video is uitgelegd, is al lang niet zo lonend meer, sinds Rockstar al vrij snel na de release een patch uitbracht die het aantal XP wat je krijgt bij Hide-Outs drastisch verminderde. Tijdens Double of Triple XP events kun je het nog wel mooi gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.