Jump to content

Laptop speelt geen exe bestanden meer af


Sjaakswabber

Recommended Posts

Mijn laptop ( met windows vista erop ter informatie ) speelt geen exe bestanden meer af van games cd's die ik erin stop, als ik bijvoorbeeld GTA IV of GTA San Andreas open dan krijg ik gelijk een melding ''raport verzenden of raport niet verzenden''

Maar mischien nog vreemder is dat geen enkele exe bestand zich meer afspeelt, en lege cdtjes om bestandjes mee over te zetten werken ook niet. Zou mijn cd-speler naar de knoppen zijn? Of is er nog degelijk een oplossing te vinden? Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes,

Sjaakswabber

Link to comment
Delen op andere websites

Werken de .exe bestanden die al op je computer staan wel of ook niet?

Om te kijken of je cd speler niet kapot is doe je er een cd in, dan ga je naar deze computer en je zoekt je cd daar op. Daar klik je met de rechtermuisknop op en dan klik je op verkennen. Zo kun je handmatig alle bestanden op je cd bekijken. Als je dat doet kun je meteen proberen op autorun te klikken bij een van je GTA cd's

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

2 weken verder inmiddels heb ik dit probleem nog steeds niet op kunnen lossen, hebben jullie mischien nog meer oplossingen die het zouden kunnen verhelpen? Dat zou harstikke fijn zijn, een computer zonder een werkende CD speler is best wel waardeloos ben ik van mening.

Link to comment
Delen op andere websites

een computer zonder een werkende CD speler is best wel waardeloos ben ik van mening.

Windows kan ook via USB of Externe CD/DVD speler geïnstalleerd worden ?

Inderdaad, doe ik ook, gewoon bootable maken of WinToFlash gebruiken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...