Jump to content

Voor mensen met installatie problemen


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Je hebt wel eens mensen die problemen hebben met hun gta SA als ze een mod geinstalleerd hebben en niet meer eruit krijgen of iets verkeerds heeft veranderd met een tool.

Jou probleem moet zijn:

Als je gta SA opnieuw installeerd doet het spel het nog steeds niet.

Fixen:

Je moet je gta SA opnieuw installeren in een nieuwe map. Want jou oude tools of mods zullen een conectie blijven hebben met jou rockstargames san andreas map. Dat is iets wat je gewoon niet meer goed krijgt als je blunders hebt gemaakt met tools of zo.

Resultaat:

Verse nieuwe gta SA zonder mods of veranderingen via tool.

Dit werkt als het goed is alleen wanneer je tools of mods verkeerd hebt gebruikt. Als je een kopie of een orgineel spel niet voor elkaar krijgt zal dit niet het goede hulp zijn voor jou. Alleen voor mods en tools problemen. Of mijn tip een probleem zal verhelpen kan ik je niet beloven. Het is gewoon bij mij gelukt en ik kreeg een hele verse nieuwe gta SA terug. Zonder mods en zonder veranderingen door een tool.

Hopelijk is dit goed voor mensen, het heeft mij namelijk heel erg geholpen.

Groetjes Kevin smile3.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel verwijderen met Revo Uninstaller wil ook nog wel eens helpen. Daarnaast kun je zelf dan even gta_sa.set uit Documenten > GTA San Andreas User Files verwijderen; dat bestandje kan nog wel eens de meest onverklaarbare problemen oplossen.

Geloof me, dat had ik gedaan. Maar tools en mods kunnen meer schade aanrichten dan je denkt. Ook heb je wel eens dat computers met bijvoorbeeld windows 7 weigeren iets te verwijderen of dat ze het bestand niet kennen en dan blijft het toch in gta SA zitten. Revo uninstaller zal dan een error aangeven en dan zit je nog met je ellende. Een brandschone gta installeren in een nieuwe map is echt een goede oplossing als die dingen niet werkt. :) Het heeft mij geholpen. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...