TheBiscuit Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 hello, als ik bij missie van Cathalina tanker commander doe dan lukt het me om bij die koper te komen maar eenmaal daar schiet cathalina hem dood en blijven ze stil staan... hij blijft niet hangen, het word steeds donker en licht en ze ademen nog. dit gebeurt steeds opnieuw.... hij blijft ook hangen als ik de zelfmoord code gebruik <_< Wie kan me helpen? Greetz TheBiscuit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 heb ongeveer hetzelfde gehad :angry: . er zit maar één oplossing in: gewoon opnieuw beginnen , sorry daarvoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBiscuit Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 heb ongeveer hetzelfde gehad :angry: . er zit maar één oplossing in: gewoon opnieuw beginnen , sorry daarvoor. hep ik al so vaak gedaan t spel word dan echt saai ik kan verder niets meer:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBiscuit Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hey, als ik nu de missie opnieuw doe word mister witheker (ofso), steeds later dood geschote die trut (cathalina) schiet ook op me als ik in de tanker wil stappen! is dit normaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit is niet normaal tenzij je cheats hebt gebruikt (riot cheat) en 'em dan hebt gesaved.. in dat geval is de enige optie een nieuw spel starten (niet alleen die missie, niet alleen het spel opnieuw laden, maar opnieuw beginnen bij de eerste missie Als je geen cheats hebt gebruikt dan is dit wel heel vreemd btw de beheerders hier vinden het niet leuk als je meerdere keren onder elkaar post, ze hebben daar een hele mooie edit-knop voor gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBiscuit Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 welke cheat is the riot cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik heb wel een manier gevonden voor dit te voorkomen. Gewoon als ze aan het praten zijn op Space drukken dan ga je gewoon voort zonder het filmpje te bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.