Jump to content

Xbox live


Poepchineesje

Recommended Posts

Wel als je online wil spelen. Je moet het spel ook activeren met je serialkey en dat moet ook via internet maar ik weet niet of je daar ook voor moet betalen want ik heb zelf geen Xbox

Fail :7 een Console Game moet je (bijna) nooit activeren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel als je online wil spelen. Je moet het spel ook activeren met je serialkey en dat moet ook via internet maar ik weet niet of je daar ook voor moet betalen want ik heb zelf geen Xbox

Fail :7 een Console Game moet je (bijna) nooit activeren ;)

Inderdaad. Alle console games die ik heb zit geen Serialkey bij. Bij mijn PC games bijna allemaal wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei heb ik geen console dus ik kon dat ook niet weten

Je moet het spel ook activeren met je serialkey.

Je zei dat je het spel moest activeren maar je wist niet of je daarvoor moest betalen :7

PC Games moet je meestal activeren omdat ze makkelijk illigaal te downloaden zijn (Console games ook) maar op een console kan je dan meestal niet meer online ;)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei heb ik geen console dus ik kon dat ook niet weten

Je moet het spel ook activeren met je serialkey.

Je zei dat je het spel moest activeren maar je wist niet of je daarvoor moest betalen :7

PC Games moet je meestal activeren omdat ze makkelijk illigaal te downloaden zijn (Console games ook) maar op een console kan je dan meestal niet meer online ;)

Als Microsoft of Sony erachter komt dat je illegale games in bezit hebt, wordt je gebannen. Poepchineesje heeft nu z'n antwoord op z'n vraag gekregen als hij nog een vraag heeft kan hij die desnoods in dit Topic stellen of een nieuw Topic aanmaken. Dus het is niet erg nodig om hier een grote discussie van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me dat de vraag "heb je xbox LIVE nodig om GTA IV te spelen" nu duidelijk is beantwoord: Nee, xbox LIVE heb je alleen nodig als je een game in multiplayer wil spelen. :)

Mocht je nog meer specifieke xbox vragen hebben, dan wil ik je daarvoor verwijzen naar Het Grote xbox 360 topic in de forum categorie "Games > Consoles & Game Events".

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...