sanplandas Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb de x-box versie van gta sa maar die cheats krijg ik niet aan de praat zoals weapon set en spawm planes enzo die doen het allemaal niet bij mij -.- weet iemand het probleem? Reageren
sanplandas Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 plz, ik heb egt een weapon set nodig Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Wat voor codes gebruik je dan... ik ken meeste uit mijn hoofd dus zeg wel of ze goed zijn Reageren
sanplandas Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb stunt plane geprobeerd werkt niet hitman rank ook niet die 250k ook niet -.- alleen die muscle werkt bij mij -- Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Waar heb je de codes vandaan? Reageren
sanplandas Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 overal vandaan en vooral hier -.- ik snap er egt geen sh!t van man ik wil graag: money cheat hit man rank of wep sets wt spawn cheats bijna alles geprbeerd maar nix werkt -.- behalve 100% muscle Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Dit Topic hoort eerder thuis in het 'San Andreas hulp" gedeelte.... Maja.. Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 R trekker, zwart, L trekker, A, links, beneden, recht boven, links, beneden, rechts, boven. dan krijg je full armor en health + 250.000 probeer die maar ff en als ie niet werkt weet ik et ook niet meer weapon cheats kun je overal vinde Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik heb ooit eens een topic gemaakt daarover met alle Xbox cheats Namelijk HIER. Ik weet niet of je er wat aan hebt ... Reageren
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet ze egt wel heel snel intypen ik heb het bij mijn vriend gespeelt het lukkte me niet hem wel ben gewend aan playstation 2 Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet ze egt wel heel snel intypen ik heb het bij mijn vriend gespeelt het lukkte me niet hem wel ben gewend aan playstation 2 De snelheid doet er niet toe. Je kan ze op doodsgemak intypen. Reageren
Trax Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Alle Xbox Cheats staan op onze pagina op GTAGames.nl Reageren
sanplandas Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ok ik weet nu waarom ze het niet doen is egt vaag ik moet hem eerst verkeerd doen 2 of 3 keer dan doet hij het pas is egt vaag :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.