Jump to content

Ik kan men auto niet Tunen

Dennuzzz

Recommended Posts

Iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Als je dus je lowrider uit die garage rijd komt er te staan dat je alwayssssss *(altijd) dus terug kan keren om hier je auto te tunen..

Maar met welke auto ik probeer, de garage gaat niet meer los hoor.. ook zie ik geen rood rond vlak waar je in kunt gaan staan..

En ja, ik heb de zoekmachine gebruikt hoor.

Groetjes en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Delen op andere websites

Iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Als je dus je lowrider uit die garage rijd komt er te staan dat je alwayssssss *(altijd) dus terug kan keren om hier je auto te tunen..

Maar met welke auto ik probeer, de garage gaat niet meer los hoor.. ook zie ik geen rood rond vlak waar je in kunt gaan staan..

En ja, ik heb de zoekmachine gebruikt hoor.

Groetjes en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

probeer eens een slamvan of een remington of een blade

Delen op andere websites

Ik heb uiteraard ook gekeken in de Walktrough, zeer handig met missies ed.

Maar ik neem aan dat je dan toch wel zo'n rood rondje hoort te krijgen als je daar voor die garage staat ( ja, zelfs in een lowrider bak krijg ik dat nog niet want dat had ik zeker al geprobeerd..)

Dus zat me af te vragen waar het door kwam..

Delen op andere websites

Ik heb uiteraard ook gekeken in de Walktrough, zeer handig met missies ed.

Maar ik neem aan dat je dan toch wel zo'n rood rondje hoort te krijgen als je daar voor die garage staat ( ja, zelfs in een lowrider bak krijg ik dat nog niet want dat had ik zeker al geprobeerd..)

Dus zat me af te vragen waar het door kwam..

als je voor de garage staat hoort hij open te gaan en dan als hij open is zit er in de garage een rood rondje (als het goed is)

is dit niet het geval zou het kunnen zijn dat je de juiste voertuigen niet hebt geprobeert maar aangezien je al in de walkthrough gekeke hebt lijkt het me iets in de trend van een fout in het spel en ik hoop dat je een savegame voordat je de missie deed en dat je nogmaals de missie doet en dan hopen dat het nu wel lukt.

als dat niet lukt moet je dan de helpdesk van rockstar games of north bellen (zou volgens mij het beste zijn)

Delen op andere websites

je moet de missie eerst wel halen hea <_<

Lijkt me duidelijk dat ik die missie dus al gedaan had.. (En gehaald natuurlijk.)

Sorry voor men late post nu maar ik wilde effe zeggen dat ie NU wel ineens doet..

Waarom? Geen idee??? Nu ik nog wat missies heb gedaan wil ie ineens wel open gaan. En gewoon wer met de zelfde auto geprobeerd.

maar aangezien je al in de walkthrough gekeke hebt lijkt het me iets in de trend van een fout in het spel

Jep dat denk ik dan ook.. wel raar dat nu ik een paar missies verder ben en ik het weer een keer probeer het wel doet..

Maargoed toch bedankt allemaal :)

De garage gaat nu wel altijd los dus het probleem is weg

:)

Groetjes

Delen op andere websites

Als ik met een blade naar wheel arch angels ga in San Fierro dan kom ik daar niet in.

Ik heb hem uitgespeeld en probeer me auto een beetje op te tunen, maar ik kom niet in dat bedrijf.

Wat is er fout?

Delen op andere websites

Als ik met een blade naar wheel arch angels ga in San Fierro dan kom ik daar niet in.

Ik heb hem uitgespeeld en probeer me auto een beetje op te tunen, maar ik kom niet in dat bedrijf.

Wat is er fout?

Misschien heb je de verkeerde auto gepakt? Er zijn maar een aantal wagens die je daar kan Tunen... een stuk of 6 meen ik... Kijk ff in de Walktrough daar kun je zien welke auto's je kunt tunen bij Wheel Arch Angels ;)

Delen op andere websites

Wat is er fout?

Misschien heb je de verkeerde auto gepakt? Er zijn maar een aantal wagens die je daar kan Tunen... een stuk of 6 meen ik... Kijk ff in de Walktrough daar kun je zien welke auto's je kunt tunen bij Wheel Arch Angels ;)

Ah nou zie ik het!

In de post van B smart.

Thnq voor de tip Nasty Toilet Man ;)

Delen op andere websites

Je kan daar alleen lowriders laten tunen.

Zijn er ook garages waar je andere auto's kunt tunen dan? Ik heb gezocht maar kan niets vinden.

Never mind. Heb al eea gevonden. Ga dat wel ff uitzoeken.

Bewerkt: door velpzuid
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...