Jump to content

Fullscreen video naar tweede monitor


Donald F. Duck

Recommended Posts

Hallo,

Over een tijdje heb ik een opstelling nodig waarin mijn laptop verbonden is met een tweede monitor. Op deze tweede monitor moeten video's (van YouTube) afgespeeld worden in volledig scherm, zonder dat ik vensters o.i.d. naar de tweede monitor hoef te 'slepen'.

Ik zoek dus een mogelijkheid om een Flash-video automatisch naar het tweede scherm door te sturen wanneer ik op de volledig scherm-knop druk.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Over een tijdje heb ik een opstelling nodig waarin mijn laptop verbonden is met een tweede monitor. Op deze tweede monitor moeten video's (van YouTube) afgespeeld worden in volledig scherm, zonder dat ik vensters o.i.d. naar de tweede monitor hoef te 'slepen'.

Ik zoek dus een mogelijkheid om een Flash-video automatisch naar het tweede scherm door te sturen wanneer ik op de volledig scherm-knop druk.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Het zal vast wel mogelijk zijn, tegenwoordig zit er in flash dual-screen support.

Het makkelijkst zou een addon zijn in de browser die automatisch youtube films op de 2e monitor laat afspelen.

Welke browser gebruik je?

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen het niet-slepen deel weet ik niet of dat bestaat, want als ik me chrome venster naar me andere beeldscherm doe (Speciaal knop dat in DisplayFusion zit) en dan op fullscreen klik, maximaliseerd ie zonder vensters of dergelijke op m'n 2de scherm.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...