Donald F. Duck Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Hallo, Over een tijdje heb ik een opstelling nodig waarin mijn laptop verbonden is met een tweede monitor. Op deze tweede monitor moeten video's (van YouTube) afgespeeld worden in volledig scherm, zonder dat ik vensters o.i.d. naar de tweede monitor hoef te 'slepen'. Ik zoek dus een mogelijkheid om een Flash-video automatisch naar het tweede scherm door te sturen wanneer ik op de volledig scherm-knop druk. Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Hallo, Over een tijdje heb ik een opstelling nodig waarin mijn laptop verbonden is met een tweede monitor. Op deze tweede monitor moeten video's (van YouTube) afgespeeld worden in volledig scherm, zonder dat ik vensters o.i.d. naar de tweede monitor hoef te 'slepen'. Ik zoek dus een mogelijkheid om een Flash-video automatisch naar het tweede scherm door te sturen wanneer ik op de volledig scherm-knop druk. Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Het zal vast wel mogelijk zijn, tegenwoordig zit er in flash dual-screen support.Het makkelijkst zou een addon zijn in de browser die automatisch youtube films op de 2e monitor laat afspelen. Welke browser gebruik je? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Google Chrome (16), maar als het nodig is wil ik best ook Firefox nog installeren. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Zoiets, maar dan zet hij fullscreen in het chrome venster. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Zoiets zoek ik helaas niet, omdat hij de video in het Chrome-venster vergroot, terwijl ik wil dat de video op een ander beeldscherm dan dat Chrome-venster in fullscreen weergegeven wordt. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) Alleen het niet-slepen deel weet ik niet of dat bestaat, want als ik me chrome venster naar me andere beeldscherm doe (Speciaal knop dat in DisplayFusion zit) en dan op fullscreen klik, maximaliseerd ie zonder vensters of dergelijke op m'n 2de scherm. Bewerkt: 29 december 2011 door Shotyoudie Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Dat had ik zelf ook al uitgevonden, alleen zoek ik dus iets wat automatisch het fullscreen naar het tweede beeldscherm doorstuurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.