BoerTijger Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2012 BoerTuiger vond het erg leuk! Proficiat heren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2012 (bewerkt) Yay, tweede. Congrats, bassieboy, met de eerste plaats. En iedereen bedankt voor het stemmen natuurlijk. Edit: Mijn badge schittert best mooi op mijn profielpagina. Bewerkt: 18 februari 2012 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 bassieboy35, gefeliciteerd met je overwinning. Volledig terecht lijkt me zo. En uiteraard ook Basssss en myron.b met jullie podiumplaatsen. Wat ik trouwens heel knap vind is de vierde plek van PrioXCoMBo met z'n Xbox tussen al het PC-geweld En dan BoerTuiger. Heb ik een naamswijziging gemist of is dat een nieuw lid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2012 Gefeliciteerd! Er zaten hele mooie screens tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.