Jump to content

Black ops


MaxVito

Recommended Posts

Hallo,

Mijn Black Ops hangt af en toe vast in een game. Dan draai ik me bijv om en dan in een keer hangt ie vast....

Dan CTRL + ALT + DEL dan ff wachten dan doet hij het weer.

Ik denk niet dat het aan me pc ligt.....

Wie weet het wel?

Mvg, Max

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het spel sinds vandaag. Het liep eerst goed maar daarna kreeg ik dat vasthangen.

Heb iemand op Black Ops zelf gevraagt in-game. Hij zij dat hij dat ook had..

Maar wilde iets meer informatie daarom vraag ik het hier.

Ik heb McAfee Internet Security Suite er zat op m'n nieuwe pc een abonnement op dus.

Bij andere spellen (MW3) heb ik het niet.

Net was ik in een potje met 5 mensen ging het goed. Maar toen we met z'n 14e waren begon hij weer vast te hangen... Maar het kan niet aan mijn internet liggen want als ik CTRL + ALT + DEL doe en dan op Black Ops klik staat er Call Of Duty Black Ops Reageert Niet..

Groet, Max

Ik heb het probleem nog steeds... en nu ineens ben ik weer level 1 net was ik level 18. dat gebeurde toen ik de cd er in deed.. ik speel eigenlijk zonder cd

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik ik het vervolg de "bewerken" knop.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

:S

ff van vooraf aan

Gister heb ik tot level 18 gedaan.

Toen had ik geen cd in de cd speler

Nu deed ik de cd erin want ik dacht misschien ligt het daar aan dat vast hangen.. Nee dus en toen was ik level 1...

Toen ik bij level 4 classes kon aanmaken toen stonden mijn oude classes er weer...

En nu unlock ik wapens die ik al in mijn classes heb :S

en wil ik in een class een ander wapen kiezen.. Dan klik ik op primary --> Assault rifles --> enfield -- > attechements --> red dot sight --> klik ik op back zodat ik weer alle classes te zien krijg staat de enfield er niet.. Daar staat dan nog steeds de oude Wa2000

Iemand kan me hier uit helpen?

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Post je specs is. Misschien is daar toch wat mis mee. En anders kijk even in bij je graphics instellingen, ga daar een beetje kloten. Desnoods beeldschermresolutie (Bureaublad > eigenschappen > instellingen) lager zetten helpt meestal ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij draait black ops nu in safe mode dat vroeg hij namelijk..

Specs staan in Handschrift..

Hij is nu black ops opnieuw aan het installeren.. moet ik wel weer vooraf aan gaan beginnen met levelen :S

Ik vindt het raar met die classes

EDIT:

Opn geinstalleerd en met die classes dat blijft zo dat ik het wapen niet kan veranderen...

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Hij draait black ops nu in safe mode dat vroeg hij namelijk..

Specs staan in Handschrift..

Hij is nu black ops opnieuw aan het installeren.. moet ik wel weer vooraf aan gaan beginnen met levelen :S

Ik vindt het raar met die classes

EDIT:

Opn geinstalleerd en met die classes dat blijft zo dat ik het wapen niet kan veranderen...

Black ops is op steam toch? dan heb je geen eens een CD nodig, en alles blijft op steam opgeslagen aan levels enzo, en patchen doet ie ook automatisch.

En om die lagg weg te doen kan je proberen bij Texture settings, als dat op Auto staat moet je het op Hard ofzo zetten, hielp bij mij ook en had ik geen lagg meer.

En met die classes weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...