Jump to content

GTA:SA Laadt opeens niet meer!


023bobby

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

Ik weet niet of dit hier thuis hoord, dus alvast mijn excuses :bonk:

Ik heb al een tijdje GTA San Andreas voor de PC, en heb hier ook lang plezier van gehad.

Tot vandaag, ik bezig was met Map Editor. Ik sluite het af, om vervolgens mijn veranderingen in het spel te bekijken. Tot mijn grote verbazing stopte deze met laden op de helft van het laad-balkje.

Ik heb besloten om al mijn voertuigen mods te verwijderen, en het hele spel opnieuw te installeren.

Dit mocht helaas niet baten!

Kan iemand mij helpen?

Groet,

Bobby

Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste oplossing om hem te installeren naar een folder, het nu al hernoemen van de folder kan soms ook wel eens werken dus dat kan je het best eerst even proberen. :tu: Het eerst uninstallen met Revo Uninstaller en dan weer installeren wil ook wel eens wonderen doen. Overigens even een schopje gegeven naar SA: General.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al eerder mods gebruikt of is dit de eerste keer? Als dit je eerste keer is; heb je versie 1 of 2 van het spel? Indien je versie 2 hebt, heb je hem al gedowngrade zodat je kunt modden?

En aangezien dit om een modding probleem gaat, had je je topic beter in dit forum kunnen posten

>>> Door VWO-er: Aangezien hij niet direct om hulp bij modificaties vraagt, mag het van mij hier blijven staan. Het wordt een ander verhaal als we over modificaties gaan praten.<<<

Als het spel zichzelf afsluit bij het opstarten van GTA San Andreas heeft dit vaak te maken dat er iets fouts is gegaan met het modden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het verplaatsen naar het juiste topic

Bedankt voor de snelle reacties allemaal!

Ik had al vaker mods gebruikt ja, nooit geen problemen mee gehad. Dit waren voornamelijk voortuigen mods. (Ferrari's etc).

Ben nu bezig met het uninstall programma. Hopen dat hij de goeie map vind. Ben hier niet echt een expert in haha

Groet,

Bobby

Probeer ook eens gta_sa.set uit Documenten » GTA San Andreas User Files te verwijderen; dat bestandje wil wel eens voor problemen zorgen.

Daarnaast, werkte een nieuwe savegame maken wel?

Mijn eigen savegame werkte niet, evenals een nieuwe game starten. Het .set bestandje had ik al geprobeerd

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de uninstall z'n werk laten doen, en opnieuw San Andreas opgestart.

Hij komt wederom niet verder dan de helft van het laad balkje.

Misschien nuttige informatie:

Officiele gekochte CD-Rom

Windows 7

64-bit

Groet,

Bobby

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem opgelost!

Ik heb opnieuw alles verwijderd, inclusief San Andreas Multiplayer. Daarna GTA opnieuw geinstalleerd in een andere map.

Me oude safegame er ingezet, en alles doet het weer!

Bedankt voor alle hulp iedereen!

Groet,

Een blije gamer

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hallo Allemaal,

ik heb er dus ook last van dat mijn balkje niet eens tot de helft laad, ik heb het verschillende de keren opnieuw ingesteld maar ook dit hielp niet. overigens heb ik al meerdere keren gebruik gemaakt van gedownloade save games zou het daaraan kunnen liggen? of is er een beschadiging aan het spel daardoor.

hopelijk dat iemand mij kan helpen!!!

dank u

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het spel maar tot de helft laadt betekent vrijwel altijd dat er een conflict is met je versie. Waarschijnlijk probeer je een savegame te laden die niet compatibel is met jouw versie. Gelukkig zijn er voor beide versies savegames beschikbaar, maar dan moet je natuurlijk wel weten welke versie je hebt. Dat kun je in het startmenu zien (als er niks staat heb je V1).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kun je in het startmenu zien (als er niks staat heb je V1).

Die methode werkt alleen als de persoon niet aan het modden is gegaan, want anders moet je kijken naar de grootte van het bestand main.scm. Ik zal m'n bericht morgen wel even bewerken met het hoe en wat, want ik zit nu op m'n mobiel. Anders is er wel een uitleg in een van m'n andere berichten te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...