suprafan Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Kun je de foto's die je maakt in de game ook ergens terug vinden!? alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Jazeker. Om die foto's terug te vinden moet je bij 'Mijn documenten' kijken, vervolgens het mapje GTA San Andreas User files openen, en als alles goed is zie je daar nog een mapje genaamd 'Gallery' staan. Daar zitten de foto's, gemaakt met de ingame Camera normaliter in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Jazeker kan je die terugvinden: GTA San Andreas User Files (waar je ook je savegames kan vinden) -> Gallery Doh, Svenie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
suprafan Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Dan komt nu het probleem In het mapje my document staat niks, en user files staat niet in het "pakket", mijn savegames staan weer onder het kopje data!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Probeer het eens met de zoekfunctie van Windows. Als je "Gallery" als zoekterm invoert, moet het er wel uit komen. En dan kan je meteen kijken op welke locatie alles wordt opgeslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Staat er bij je snelkoppeling (Rechtermuisknop op het GTA: SA pictogrammetje » Eigenschappen » Algemeen » Kenmerken) 'alleen lezen' aangevinkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
suprafan Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 ik gebruik mac book :$ maar als ik de zoekfunctie gebruik vind ie geen gallery. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
suprafan Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 ik gebruik mac book :$ maar als ik de zoekfunctie gebruik vind ie geen gallery. niemand nog een idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2012 Zoek eens naar het bestand gallery1, wat de eerste foto moet zijn die je gemaakt hebt. De foto's worden opgeslagen als .jpg. Aan de hand daarvan kom je erachter waar je gallery te vinden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
suprafan Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.