GTAKevin023 Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Hey leden, Ik ben heel erg aan het zoeken naar een Rover 75 sedan mod voor gta San Andreas. Weet iemand waar ik die kan vinden of kan er iemand misschien een maken. Je maakt dan als het goed is naar mijn weten dan de eerste Rover mod voor gta San Andreas. Zal leuk zijn als jij het was en je doet er mij veel plezier mee:) Groetjes Kevin
Mythbuster Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Die zijn er zo ver ik en Google weten helaas niet... Volgens Google zijn er zelfs helemaal geen Rovers te downloaden voor San Andreas... Ik denk niet dat er hier veel mensen een automod op request gaan maken, aangezien er sowieso niet veel auto mods worden gemaakt hier.. Je zou het eens kunnen proberen op gtaforums.com, of er iemand is die 'n Rover wil maken... Overigens hebben we een handig topic, ook bovenaan dit subforum gepinned, dat heet 'Ik zoek een mod'. En dan voor dit soort gevallen hebben we dus ook nog het 'Modding request' topic Daar passen dit soort vragen beter, want in de showroom hoort dat eigenlijk niet Bewerkt: 31 december 2011 door Mythbuster
Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Om de showroom schoon te houden, sluit ik dit topic. Je kunt verder in de topics die Mythbuster postte.
Recommended Posts