Cheers. Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Hallo allemaal. ik heb een Xperia mini x10 een daarmee wil ik verbinding maken met mijn netwerk maar hij beveiligd met een wachtwoord maar waar kan ik dat wachtwoord vinden op mijn router ofzo? Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Als je een laptop hebt kun je even kijken bij de instellingen van je netwerk, dan zie je het ingevulde wachtwoord. Kan ook bij een PC, als die draadloos werkt. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Ik heb zelf een Linksys router en daar kan ik het wachtwoord vinden bij Wireless en dan het tabblad Wireless security Bewerkt: 31 december 2011 door Jarno91 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Als je een andere PC/Laptop hebt die met Wi-fi is verbonden kan je op die streepjes klikken rechtsonderin, dan op Open Network and Sharing Center (Netwerkcentrum openen). En dan op de naam van je verbinding, dan krijg je een klein kader en daar klik je op Wireless Properties. Je krijgt dan nog een klein kader, klik op Security en dan op Show characters. Bewerkt: 31 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
Cheers. Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2011 de verbinding heet greta op mijn telefoon maar die kn ik nergens vinden op de computer (mijn moeders naam) Reageren
Jarno91 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Dan is het waarschijnlijk zo ingesteld dat jou netwerk naam verborgen is. Je kunt handmatig verbinding maken door zelf de naam in te typen en dan zoekt hij dat netwerk automatisch. Maar je kunt natuurlijk ook even naar je router settings gaan en daar je netwerknaam zichtbaar maken Reageren
Cheers. Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2011 ik typ de naam in en dan komt er GRETA-BENEDEN te staan en dan krijg ik een foutmelding dat ie niet bestaat Reageren
Hayte Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Ik neem hier even aan dat je op hetzelfde netwerk als waar jij je op dit moment bevindt wilt verbinden met je SE telefoon. Toets bij de "zoekopdracht starten" balk (Windows Vista/7) of bij Run/Uitvoeren (XP/Vista/7) "cmd" in en druk op enter. Toets bij het volgende zwarte venster "ipconfig" (zonder apostrof). Hierna volgt heel veel informatie die verder niet belangrijk is, alleen wat er achter "Standaardgateway" staat is belangrijk. Veel voorkomend voorbeeld hiervan is 192.168.1.1, maar hij kan van alles zijn. Open een browser (IE, FireFox, Chrome, maakt allemaal niet uit) en voer daarbij in de waarde die achter Standaardegateway van de vorige stap stond. Dan krijg je een scherm die vraagt om inlognaam en wachtwoord, standaard is deze meestal voor beiden "admin", weer zonder apostrofs. Het menu wat je nu te zien krijgt is per router anders, maar dit zijn in principe de instellingen van je router. Hier zal je dus ook ergens de informatie moeten kunnen vinden van de beveilings-sleutels van je draadloos internet. Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 het is al opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.