creedboy Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 sinds kort kan ik niet meer op gta sa (en online) en hij geeft ook geen fout aan en ik heb gta al opnieuw geinstalleerd en samp ook maar hij doet het nog steeds niet. weet iemand misschien wat ik moet doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Heb je het spel al uitgevoerd 'als Administrator'? (Rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA San Andreas > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Ga naar mijn documunten en dan GTA San Andreas User Files. Dan moet je het bestandje gta_sa.set verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Heb je toevallig Windows 7? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Titel iets concreter gemaakt. Wellicht kun je ons wat meer vertellen, want met de huidige informatie is het alleen maar giswerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
creedboy Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2012 Ga naar mijn documunten en dan GTA San Andreas User Files. Dan moet je het bestandje gta_sa.set verwijderen thnx man hij doet het weer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WebGhost Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Hielp bij mij ook ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.