Isic Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Budget: €400,- à €500,- Doel: Minecraft en GTA 3 t/m San Andreas. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Niks Besturingssysteem: Windows 7 64 bit hoeft niet in budget. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Dvd Speler en Brander. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten. Extra koeling (voor overklokken)?: Nee. Wil Windows 7 op een ssd zetten. Reageren
Woody268 Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 moet die SSD ook al in de configuratie zitten? Reageren
Isic Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 moet die SSD ook al in de configuratie zitten? Nee, doe ik wel samen apart met Windows. Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Sorry, voor de prijs maar het is in deze tijd nogal moeilijk om een goedkope pc te maken i.v.m. dure HDD's, moest het te duur zijn kan ik eventueel een kleinere HDD van 500 GB nemen en koop je later als de HDD's goedkoper zijn er een HDD bij. Klik Bewerkt: 2 januari 2012 door woody268 Reageren
Isic Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 500 gb is nu wel genoeg en kan je bij azerty samenstellen? Als bestel doe ik het daar. Reageren
Isic Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Heb de OS en SSD erbij gedaan er nu heb ik dit. Klik Net geen €700,- Op wat kan je met deze GTA San Andreas spelen? Bewerkt: 3 januari 2012 door Isic Reageren
kelwin Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Heb de OS en SSD erbij gedaan er nu heb ik dit. Klik Net geen €700,- Op wat kan je met deze GTA San Andreas spelen? Op het allerhoogste. Reageren
Isic Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Kunnen die videokaart en moederbord wel samen? Die videokaart bustype staat niet bij moederbord specificaties. Reageren
kelwin Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Kunnen die videokaart en moederbord wel samen? Die videokaart bustype staat niet bij moederbord specificaties. Er is geen verschil met 2.0 en 2.1, Het was een truucje om meer te verkopen. Maar de videokaart kan er gewoon op Reageren
Isic Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Dan ga ik deze computer binnenkort kopen. En bedankt voor helpen allebij. Reageren
Woody268 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Je kan als je wil zelfs GTA IV spelen ook op high volgens mij. Bewerkt: 3 januari 2012 door woody268 Reageren
Isic Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Je kan als je wil zelfs GTA IV spelen ook op high volgens mij. Dan zou ik die eerst moeten kopen. Kan deze dvd brander op moederbord? Klik Want de serial Ata is anders of maakt dat niks uit? >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<< Reageren
kelwin Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 S-ATA, SATA, Serial-ATA zijn allemaal hetzelfde. S-ATA 150 en S-ATA 300 zijn wel verschillend; de aansluiting is hetzelfde alleen de snelheid is anders namelijk 150 MB/s of 300MB/s (LET OP: dit is de Maximale snelheid!). Er bestaat zelfs al S-ATA 600. Maar een S-ATA 150 kan gewoon op een S-ATA 300:) Reageren
Isic Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Nu heb ik dus dit. Klik Nu kijken wanneer bestel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.