Jump to content

Kan geen verbinding maken met LIVE


Toeter

Recommended Posts

Waarschijnlijk komt dit door je dus een verkeerde postcode hebt ingevuld toen je je email adres bij msn aanmaakte.

Zelf heb ik speciaal voor GTA een nieuw email adres gemaakt van (at) live DOT nl want ik had ook problemen

Ik heb daar alle gegevens ingevuld die ook echt kloppen en daarna heb ik ook weer een nieuwe gamertag gemaakt op je Rockstar Games Social Club en die gelinkt aan je nieuwe email adres die je voor GTA hebt gemaakt.

Als je nog geen 18+ bent kun je beter tijdens het maken van je nieuwe email een geboortejaar kiezen dat je dat al bent anders krijg je ook weer gezeur dat je je email adres van je ouders in moet vullen omdat je minderjarig bent

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad. Het komt waarschijnlijk om dat bepaalde poorten gesloten zijn die nodig zijn voor verbinding te maken met GFWL. Als het goed is moet je gewoon je firewall uitschakelen als je speelt, dit is tog wat ik doe. Als je stop met spelen zet je hem best terug aan omdat je anders een beveiligingsrisico loopt.

Je kan ook de juiste poorten openzetten maar die ken ik niet vanbuiten en weet ook niet hoe ja dat moet doen dus daarbij kan ik je niet helpen.

Veel succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn firewall uitgezet en het geprobeerd, kreeg hetzelfde resultaat.

Dan zou het toch aan de ''gesloten'' poorten moeten liggen, zoals je zei.

Heb een beetje op google gekeken enzo, maar ik kan niets vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn firewall uitgezet en het geprobeerd, kreeg hetzelfde resultaat.

Dan zou het toch aan de ''gesloten'' poorten moeten liggen, zoals je zei.

Heb een beetje op google gekeken enzo, maar ik kan niets vinden!

Mjah, daar kan ik je helaas niet verder bij helpen, maar ik dacht als firewall uitstond er geen poorten meer werden geblokeert :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...