Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Friendly Rivalry - Mission Passed! Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Cabmageddon - Mission passed! Beloning: -$ 5.000 -Zebra Cab -Asset bij Kaufman Cabs De missie net gehaald, met zeer veel geluk moet ik wel eerlijk toegeven. GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Checkpoint Charlie - Mission passed! Beloning: - $5.000,= - Asset bij Vice City Boatyard Vice City Boatyard gekocht. Savegame: GTAVCsf8.bGTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2013 Import Garage (GTA Vice City)']Import Garage - Mission Passed! Beloning: - Ongeveer $70.000,= - Deluxo, Sabre Turbo, Sandking - Asset bij Sunshine Auto's Sunshine Auto's voor $50.000,= gekocht. Enkel de Mr. Whoopee moet nog geëxporteerd worden Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Ik zal eens "ijsjes" gaan verkopen. Distribution - Mission passed! Absoluut geen straf, lekker rondrijden met muziekje van Vice City. Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2013 Lap Dance - Mission Passed! Beloning: - Asset van $4000 Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2013 Vice Street Racer']Vice Street Racer - Mission Passed! Beloning: $74.400,= Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2013 Zal eens kijken wat ik nog kan doen No Escape? - Mission Passed! Heb Malibu gekocht. Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2013 Ik doe de volgende wel! The Shootist - Mission Passed! Savegame: GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2013 The Driver - Mission passed! Beloning: - $ 3.000 GTAVCsf3.b Eerste keer dat ik deze speel, zeker een pittige racemissie, vooral met die politieauto's. Heb hem toch op een mooie manier kunnen verschalken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2013 The Job']The Job - Mission Passed! Beloning: $50.000,= Asset Malibu Club Bank Job outfit Savegame: GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2013 Loose Ends - Mission Passed! Beloning: $16.000,= Extra's: n.v.t. Savegame: GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 (bewerkt) Gun Runner - Mission passed! Beloning: - $ 2.000 GTAVCsf3.b Weer een missie die ik voor de eerste keer speelde. Net als je denkt dat hij gedaan is, moet je nog die andere dealers doden. Heb er even aan bezig gezeten, maar nu heb ik hem. Sorry voor het uploaden van een foute savegame :$ Bewerkt: 25 juni 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Hotring']Hotring - Mission Passed! Beloning: $5.000,= Savegame: GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 (bewerkt) Boomshine Saigon - Mission passed! Beloning: - $ 4.000 - Phils Place Asset - Wapens te koop bij Phil GTAVCsf3.b Weer een missie die ik voor de eerste keer speel, misschien ga ik ooit wel heel VC uitspelen Bewerkt: 30 juni 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.