trizz Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Bij de missie Dam and Blast, waar en hoe moet ik uit het vliegtuig? Waar ik ook vlieg, ik kom er niet uit! Het drie hoekje blijft ook continu staan, wat ik ook doe... Hoe moet ik nu verder? Moet ik over een bepaalde plek vliegen ofzo? Bewerkt: 7 juli 2005 door trizz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet hoog genoeg vliegen tot je een rode corona ziet. Als je daar door gevlogen hebt kan je wel uitspringen. In het vervolg de zoekfunctie gebruiken want hier zijn al topics over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dus vergeet je wieltjes niet in teklappen . En dan kan het nog zijn dat je het niet haalt, dus moet je een stukje door vliegen en dan omdraaien. als op je radar een driehoekje omhoog staat moet je omhoog. Staat er een vierkantje zit je op de goede hoogte. staat er een driehoekje omlaag dan moet je naar beneden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trizz Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet hoog genoeg vliegen tot je een rode corona ziet.Als je daar door gevlogen hebt kan je wel uitspringen. In het vervolg de zoekfunctie gebruiken want hier zijn al topics over. wtf is een corona dan? en zo bijster hoog kan ik geloof niet, maar dan probeer ik dat ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trizz Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Het is gelukt! Bedankt iedereen voor de hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.