Jump to content

6-pins kabels 6870

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb gister een HD6870 besteld, en heb een (modulaire) voeding waar 2 6-pins aansluitingen op aangesloten kunnen worden, maar worden die ook bij mijn videokaart bijgeleverd?

Het is deze om precies te zijn: http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI-AMD_PCIe/XFX/HD6870_Dual_Fan_(HD-687A-ZDFC)_BF3-Edition/621234/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI%2FAMD&l3=Radeon+HD6000

Anders kan ik ze alvast even bestellen. :)

Grtz. Dennis

Geplaatst:

Welke voeding heb je? Want bij een modulaire voeding zou je normaal alle kabels moeten krijgen om hem "op te vullen".

Hey,

Kan op het moment even niet kijken wat voor voeding ik precies heb,

Zag alleen net wel dat in de doos van mijn moederbord 2 kabels zaten;

Een 6-pins naar 1 2-pins en 1 6-pins.

Is dit hetzelfde/ook goed?

Grtz :)

Geplaatst:

Aah mooizo :)

Thanks!

-

Heb even gekeken naar een unboxing op youtube, en zag dat er geen kabels bij zaten.

Ik heb 2 van zulke in de doos van m'n moederbord zitten nog, dus die zijn ook goed?

pcie-connectors.jpg

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Heb de videokaart erin zitten ;-)

Bedankt voor jullie hulp :-)

>>> Door Megadreams: Ook deze weer samengevoegd, let hier a.u.b in het vervolg op.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...