Jump to content

Telefoonproviders


Leontjuuh-gta

Recommended Posts

Ik kon hier niet echt een specifiek topic over vinden.

Dit is een topic over verschillende telefoonproviders en hier kun je er over discussiëren en vragen stellen.

Ik had zelf nog wel een vraag. Ik ben zelf op zoek naar een goed abonnement voor me mobiel. Ik ben dus uitgekomen op Ben, Hollands Nieuwe en Simpel. Van die goedkope aanbieders. Alleen ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft? Want op internet lees ik alleen maar negatieve ervaringen en ja ik weet niet of het slim is om voor zo'n provider te gaan. Nu is het ook wel zo dat alleen negatieve ervaringen op het internet staan, dus misschien een vertekent beeld.

Dus heeft iemand hier ervaring mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat soort abbomenten zijn goed als je daadwerkelijk simpel bent. 7,95p/maand abbonement kunnen goed zijn als je zelf niet veel eisend bent. Als je internet en dergelijke erbij wilt hebben zijn andere abbonementen beter, zoals KPN T-mobile en Vodafone.

Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel van die providers vind ik dat er geen winkel is waar je heen kan voor hulp en degelijke. Meestal moet je ook zelf je mobiel leveren bij zulk abbonomenten en, wat mijn vrienden dan meestal doen, dat word meestal via marktplaats en degelijke gekocht. Natuurlijk wel mooi, en goedkoper, maar de garantie ofzo kan je naar fluiten.

Je belt, sms't en internet enzo gewoon hetzelfde, dus als je zelf een mooie mobiel hebt zou ik wel voor zo'n variant gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

KPN mag wel eens wat aan die waardeloze "Klantenservice" doen. Dat het "Klantenservice" heet snap ik niet. Ik heb heb een KPN Experia Box, het probleem is dat ik m'n NAT-Type niet Open kan krijgen. Heb er een keer heen gebeld had ik een mevrouw aan de telefoon en die werd gewoon pist en wou er niets van weten. Heb er drie keer heen gebeld 2 keer het zelfde gehad. De andere keer kreeg ik een man voor de telefoon die zei dat het probleem niet bij hun bekend was. Ik dacht "WTF" moet je eens op internet kijken hoeveel mensen er problemen mee hebben. Jacky-2007 heeft een Tutorial gemaakt om je NAT-Type "Open" te krijgen. In het begin was ie Open. Drie maanden later was hij weer Strict. Kortom is je Modem kapot en heb je KPN neem die KPN Experia Box niet aan. Het gaat bij mij om de KPN Experia Box TG789vn.

Link to comment
Delen op andere websites

@Flippie13

Sorry verkeerd gelezen. Ik ga denk maar eens kijken naar een goed simonly abonnement.

@Flokkert

Dit gaat meer over providers voor je telefoon, niet over internet eigenlijk. Maar snap wat je bedoelt. Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar we zijn gelukkig over gegaan op een andere provider dan KPN

Link to comment
Delen op andere websites

@Flokkert; misschien leg jij het probleem gewoon verkeerd voor...? En sowieso, ik zou niet zien waarom je niet zelf gewoon een fatsoenlijke modem kan kopen? :puh:

@Leontjuuh; Het is gewoon vergelijken met wat de goedkoopste prijzen zijn, meer niet? Wat is nou precies je probleem, want die snap ik niet echt xD. Als je het mij vraagt is geen provider slechter/beter dan de ander. Ze leven allemaal dezelfde service, alleen in andere vormen, er kan vrij weinig fout gaan aan zo iets wat niet redelijk eenvoudig hersteld zou moeten worden. Hoe het zit met de klantenservicen zou ik niet echt weten, om eerlijk te zijn. Zelf nog nooit een probleem gehad met T-Mobile (en Orange, in de goede oude tijd) of Vodafone.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mijn probleem is dat ik op internet verschillende negatieve ervaring lees over bijvoorbeeld Hollands Nieuwe. Zo zou je geen bereik hebben of kun je niet gebeld worden. De klantenservice helpt je dan niet en je zit dan vast aan een contract waar je niks voor terug krijgt.

Maar ik heb denk al een mooi abonnement gezien van Vodafone. Ik heb goede ervaringen met Vodafone en een voordeel is ook dat ze gewoon winkels in de stad hebben ipv de hele tijd de klantenservice te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...