Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Ik kon hier niet echt een specifiek topic over vinden. Dit is een topic over verschillende telefoonproviders en hier kun je er over discussiëren en vragen stellen. Ik had zelf nog wel een vraag. Ik ben zelf op zoek naar een goed abonnement voor me mobiel. Ik ben dus uitgekomen op Ben, Hollands Nieuwe en Simpel. Van die goedkope aanbieders. Alleen ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft? Want op internet lees ik alleen maar negatieve ervaringen en ja ik weet niet of het slim is om voor zo'n provider te gaan. Nu is het ook wel zo dat alleen negatieve ervaringen op het internet staan, dus misschien een vertekent beeld. Dus heeft iemand hier ervaring mee? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Mijn opa heeft zo een 7,95p/maand abbonement van simpel, het enigste nadeel is dat je in het buitenland niet kan bellen. Bewerkt: 2 januari 2012 door BiglifeRPG Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Dat soort abbomenten zijn goed als je daadwerkelijk simpel bent. 7,95p/maand abbonement kunnen goed zijn als je zelf niet veel eisend bent. Als je internet en dergelijke erbij wilt hebben zijn andere abbonementen beter, zoals KPN T-mobile en Vodafone. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Jah? Want als ik bijvoorbeeld een sim only abonnement metinternet van Ben zou nemen ben ik veel goedkoper uit dan bij Vodafone. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Het nadeel van die providers vind ik dat er geen winkel is waar je heen kan voor hulp en degelijke. Meestal moet je ook zelf je mobiel leveren bij zulk abbonomenten en, wat mijn vrienden dan meestal doen, dat word meestal via marktplaats en degelijke gekocht. Natuurlijk wel mooi, en goedkoper, maar de garantie ofzo kan je naar fluiten. Je belt, sms't en internet enzo gewoon hetzelfde, dus als je zelf een mooie mobiel hebt zou ik wel voor zo'n variant gaan. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Wat bedoel je met mobiel inleveren? Dat snap ik ff niet. Ik ben gewoon van plan om los een mobiel te kopen en dan gewoon zo'n simonly abonnement te nemen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 zelf een mobiel leveren, niets gezegd over INleveren Ik bedoel dat je zelf je mobiel moet kopen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 KPN mag wel eens wat aan die waardeloze "Klantenservice" doen. Dat het "Klantenservice" heet snap ik niet. Ik heb heb een KPN Experia Box, het probleem is dat ik m'n NAT-Type niet Open kan krijgen. Heb er een keer heen gebeld had ik een mevrouw aan de telefoon en die werd gewoon pist en wou er niets van weten. Heb er drie keer heen gebeld 2 keer het zelfde gehad. De andere keer kreeg ik een man voor de telefoon die zei dat het probleem niet bij hun bekend was. Ik dacht "WTF" moet je eens op internet kijken hoeveel mensen er problemen mee hebben. Jacky-2007 heeft een Tutorial gemaakt om je NAT-Type "Open" te krijgen. In het begin was ie Open. Drie maanden later was hij weer Strict. Kortom is je Modem kapot en heb je KPN neem die KPN Experia Box niet aan. Het gaat bij mij om de KPN Experia Box TG789vn. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 @Flippie13 Sorry verkeerd gelezen. Ik ga denk maar eens kijken naar een goed simonly abonnement. @Flokkert Dit gaat meer over providers voor je telefoon, niet over internet eigenlijk. Maar snap wat je bedoelt. Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar we zijn gelukkig over gegaan op een andere provider dan KPN Reageren
Hayte Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 @Flokkert; misschien leg jij het probleem gewoon verkeerd voor...? En sowieso, ik zou niet zien waarom je niet zelf gewoon een fatsoenlijke modem kan kopen? @Leontjuuh; Het is gewoon vergelijken met wat de goedkoopste prijzen zijn, meer niet? Wat is nou precies je probleem, want die snap ik niet echt xD. Als je het mij vraagt is geen provider slechter/beter dan de ander. Ze leven allemaal dezelfde service, alleen in andere vormen, er kan vrij weinig fout gaan aan zo iets wat niet redelijk eenvoudig hersteld zou moeten worden. Hoe het zit met de klantenservicen zou ik niet echt weten, om eerlijk te zijn. Zelf nog nooit een probleem gehad met T-Mobile (en Orange, in de goede oude tijd) of Vodafone. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Nou mijn probleem is dat ik op internet verschillende negatieve ervaring lees over bijvoorbeeld Hollands Nieuwe. Zo zou je geen bereik hebben of kun je niet gebeld worden. De klantenservice helpt je dan niet en je zit dan vast aan een contract waar je niks voor terug krijgt. Maar ik heb denk al een mooi abonnement gezien van Vodafone. Ik heb goede ervaringen met Vodafone en een voordeel is ook dat ze gewoon winkels in de stad hebben ipv de hele tijd de klantenservice te bellen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 T-mobile vind ik de slechste provider die ik had ik had nergens bereik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.