bryanvullers Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 hallo ik houd me bezig met online gta iv doen maar ik weet niet hoe ik moet schatten kan iemand me helpen? groetjes bryan vullers Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Ik neem aan op de pc? chat voor alleen je team is met de U chat voor iedereen is de Y Bewerkt: 2 januari 2012 door Jarno91 Reageren
bryanvullers Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Ik neem aan op de pc? chat voor alleen je team is met de U chat voor iedereen is de Y [/quot bedankt groetjes bryan vullers Reageren
kelwin Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Ik krijg de hele tijd een melding dat ik geen toestemming heb voor de chat. En als ik mijn microfoon gebruik, horen de anderen dat ook? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Van dat eerste heb ik nog nooit gehoord maar als je de microfoon gebruikt hoort iedereen het waarmee je aan het gamen bent Reageren
bryanvullers Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) en waarom valt gta uit ALS IK ONLINE ZIT? ps.ik krijg geen fout melding groetjes bryan vullers Bewerkt: 2 januari 2012 door bryanvullers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Het ligt waarschijnlijk aan je internet of je NAT type. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Je poorten open zetten in je router zou ook wel eens kunnen helpen Reageren
StijnGTA Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Je poorten open zetten in je router zou ook wel eens kunnen helpen inderdaad, of gewoon je firewall uitschakelen als je gaat spelen. Dit is wat ik doe anders kan ik me niet aanmelden bij GFWL . Maar als je stopt met gamen zet je hem volgens mij best wel opnieuw aan Reageren
bryanvullers Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 misschien ligt het aan de router. wand die is 2 dagen geleden vervangen. groetjes bryan vullers Reageren
StijnGTA Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) misschien ligt het aan de router. wand die is 2 dagen geleden vervangen. groetjes bryan vullers Kan ook, maar heb je al geprobeerd met je firewall uit zoals ik hier boven al zei ? Bewerkt: 2 januari 2012 door StijnGTA Reageren
bryanvullers Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) hallo k,heb gister de firewall uitgezet hij valt nog steets uit maar ik krijg deze foutmelding. GTA IV ERROR:unrecoverbable fault-please restart the game 113388816 dan start ik het spel opnieuw op maar dan doet hij het nog. kan iemand me hiermee helpen? groetjes bryan vullers Bewerkt: 3 januari 2012 door bryanvullers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.