Rickyboy30 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Hallo, Ik heb aan aantal polygons toegevoegt aan de Maverick om hem zo een beter uiterlijk te geven. Nou is deze nieuwe oppervlakte niet getextured, ookal zit het aan het oude deel van de Maverick vast! Hoe zorg ik er voor dat het nieuwe polygon deel meegaat met de Maverick texture en dus ook in het spel zelf verkleurt als je het voertuig van kleur verandert? Alvast bedankt! (( Plaatje van mijn huidige Zmodeler ding ( Ja, eerste mod dus het ziet er nog niet uit )) *Hoe kan ik dus die grijzige polygons meelaten gaan met de rest van de texture? Als ik ze een ander soort Material geeft gebeurt er ook vrij weinig. Dan blijven ze die kleur, ook als je de kleur van het voertuig verandert ingame** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.