bryanvullers Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) hallo ik was weer aan het rond snuffelen op Youtube en kwam dit filmpje tegen... http://www.youtube.com/watch?v=I98X_db5KVs kan ik auto's kopen in gta iv? groetjes Bryan Vullers >>> Door Guardian1980: Ik heb je topic-titel even aangepast<<< Bewerkt: 3 januari 2012 door Guardian1980 Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Dat kan bij Eroticar en nog een showroom vlakbij je savehouse in Algonquin Hier is de map Reageren
bryanvullers Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Dat kan bij Eroticar en nog een showroom vlakbij je savehouse in Algonquin Hier is de map ja maar hoe ik ben er al geweest maar ik kreeg het menu niet en wat is die garage in bohan? en hoe werk die? groetjes bryan vullers Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Je kan toch geen wagens kopen in IV? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Je kan in GTA IV inderdaad geen auto's kopen. Maar er zijn wel modificaties beschikbaar die dit mogelijk maken. Na eventjes googlen heb ik bijvoorbeeld deze mod gevonden. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) ja maar hoe ik ben er al geweest maar ik kreeg het menu niet en wat is die garage in bohan? en hoe werk die? groetjes bryan vullers Die Garage voor Bohan is voor Stevie's Car Theft Hier staat alles uitgelegd en de garage staat op de kaart aangegeven met een rood puntje Bewerkt: 3 januari 2012 door Jarno91 Reageren
myron.b Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Dat kan bij Eroticar en nog een showroom vlakbij je savehouse in Algonquin Hier is de map Die andere showroom heet Grottï. Bewerkt: 3 januari 2012 door myron.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.